مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافبك تيم پرسپوليس كه در بازى تيمش مقابل ملوان به عنوان بازيكن تعويضى وارد زمين شد معتقد است عدم نتيجه گيرى تيم در بازى هاى اخير به دليل بى تجربه بودن بازيكنان جوان است. به عقيده وى آنها بايد قدر پيراهن پرسپوليس را بدانند. در ادامه گفت وگو با هافبك پرسپوليس را بخوانيد:
• تساوى مقابل ملوان باعث شد پرسپوليس فاصله بيشترى با تيم هاى صدر جدول پيدا كند. راجع به اين بازى براى ما صحبت كن.
– نمى خواهم اين جمله هميشگى بازى خوبى بود را به كار ببرم. بايد بگويم روال بازى در بيشتر دقايق به نفع ما بود و اگر با دقت تر بازى مى كرديم مى توانستيم ملوان را ببريم. اگر به اين اميد باشيم كه داور فلان خطاى حريف را نگيرد و فلان سوت را به نفع ما بزند اصلاً كار خوبى نيست. تمام بهانه ما شده داور، پس تعصب چه مى شود؟ بازيكنان پرسپوليس نبايد اين طور فكر كنند. ما داريم در تيم بزرگى بازى مى كنيم. بايد آنقدر گل بزنيم و خوب باشيم كه اگر داور در طول بازى اشتباهى هم به ضرر ما انجام داد نتواند در نتيجه نهايى بازى تأثيرگذار باشد.

• يعنى برخلاف ساير بازيكنان به داورى اعتراضى نداريد؟

– نه اينكه به طور كامل موافق داورى باشم؛ بالاخره اگر داور با دقت تر عمل مى كرد بازى با نتيجه ديگرى تمام مى شد. حرف من اين است كه پرسپوليس يكى از بزرگ ترين تيم هاى آسياست و انداختن تمام اشتباهات به گردن داورى در شأن اين تيم نيست.
• فكر نمى كنى كسب ۸ تساوى در۱۲ بازى نتيجه غير قابل قبولى براى هواداران باشد و آنها حق داشته باشند اعتراض كنند؟
– من كاملاً به آنها حق مى دهم چرا كه بيكار نيستند كه هر بار به استاديوم بيايند و با نارضايتى به خانه برگردند. بازيكنانى كه پيراهن پرسپوليس را مى پوشند بايد بدانند كه به جاى چه بازيكنان بزرگى به اين تيم آمده اند. آنها بايد قدر ۷۰ هزار تماشاگرى كه به استاديوم مى آيند را بدانند. ما در ايران ۳۰ ميليون طرفدار داريم. اگر از روى بى خيالى به پرسپوليس آمده اند بهتر است بروند و جاى ديگرى بازى كنند و يا ورزش هاى انفرادى مثل كاراته و كشتى را انجام بدهند. پرسپوليس جاى تكروى و خودخواهى نيست.

• خيلى ها مى گويند بازيكنان پرسپوليس با هم اختلاف دارند و رفاقت و همدلى بين آنها وجود ندارد!

– با آمدن آقاى كاشانى ديگر به اين شكل نيست. قبلاً چنين مسائلى وجود داشت اما با صحبت هايى كه آقاى كاشانى در تمرين و رختكن انجام مى دهند اختلافات خيلى كمتر شده است و مطمئنم كه به زودى ديگر تمام حاشيه ها و اختلافات به طور كامل برطرف خواهد شد.

• فكر مى كنى تغيير مديريت تأثير مثبتى روى كسب نتايج داشته باشد؟

– صددرصد تأثير داشته است. شما ديديد كه در بازى دربى ما چقدر خوب بازى كرديم و بعد از آن مقاومت سپاسى را برديم اما نمى دانم چه شد دوباره در نوار تساوى افتاديم. شايد تجربه كم بازيكنان جوان باعث اين امر شد. من اگر به پرسپوليس آمدم تجربه ۸ سال حضور در ليگ برتر را دارم و قدر موقعيت خودم را مى دانم اما بعضى از بازيكنان به اين مسائل فكر نمى كنند و فقط مى خواهند به هر قيمت كه شده دقايقى در زمين حضور داشته باشند.
• از عملكرد خودت در پرسپوليس رضايت دارى؟
– من تمام سعى خودم را به كار مى گيرم تا وظايفى را كه مربى بر عهده من مى گذارد به نفع احسن اجرا كنم و فكر مى كنم كه تا اينجاى كار هم موفق بوده ام. پست اصلى من هافبك وسط نفوذى است، نه دفاعى و اگر در كارهاى حمله شركت كنم عملكرد بهترى خواهم داشت. من به پرسپوليس آمدم كه بين ۱۱ نفر فيكس باشم. نمى دانم چه اتفاقى افتاد كه در بازى با ملوان به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان رفتم.
• عملكرد كرانچار را چطور ارزيابى مى كنى؟
– من در حدى نيستم كه بخواهم در مورد سرمربى تيم صحبت كنم اما فكر مى كنم تا اينجاى كار بد كار نكرده است و اشكال از بازيكنان است كه از جان ودل بازى نمى كنند .
• بازى مقابل سايپا را چطور پيش بينى مى كنى؟ مى توانيد برنده باشيد؟
– تيم بزرگى مثل پرسپوليس هميشه در بحران نمى ماند. بالاخره شانس به ما هم رو مى كند و شما مطمئن باشيد موفق خواهيم شد. تيم سايپا نيز از بازيكنان خوبى تشكيل شده است. اميدوارم بازى خوبى از هر ۲ تيم شاهد باشيم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)