هافبک فصل گذشته پرسپولیس می گوید به دلیل مسائل غیرفنی از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، عادل کلاه کج درباره حضورش در استقلال خوزستان، اظهار کرد: بعد از جریاناتی که با پرسپولیس پیش آمد و من تا روز آخر منتظر ماندم ببینم که وضعیت پرسپولیس چه می‌شود، به استقلال آمدم. آقای رویانیان دوست داشت من در پرسپولیس بمانم، اما این مساله تا روز آخر محقق نشد و من هم برای این که زمان را از دست ندهم به این تیم آمدم. حضور در استان خودم و کار با همشهریان و کادر فنی مجرب لذت بخش است و ان‌شاءالله سال خوبی در پیش‌رو داشته باشم.

 

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه جریاناتی مانع از حضور او در پرسپولیس شد؟ اظهار کرد: دلیل کنار گذاشتن من فنی نبود. موضوعاتی پیش می‌آید که گاهی اوقات انسان با شنیدنش دیوانه می‌شود. مثلا یک شب یک نفر زنگ می‌زد که بیا به فلان جا برویم و اگر شما نمی‌رفتید زیر آب شما را می‌زدند. متاسفانه هزاران دروغ و کلک سوار می‌کردند و زیرآب آدم را می‌زدند. اگر یکسری موضوعات را بگویم عده‌ای از فوتبال کنار می‌روند و خداحافظی می‌کنند. من نه اهل مهمانی های شبانه هستم و نه کارهای دیگر. زوری که نیست، متاسفانه عده‌ای وقتی می دیدند من به این مکان‌ها نمی‌رفتم زیر آب من را زدند.

 

هافبک فصل گذشته پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: یکی از این افراد از بازیکنان قدیمی پرسپولیس بود و من برای او خیلی متاسفم. من پرسپولیس را دوست داشتم و هواداران این تیم را همیشه روی چشمانم می‌گذارم. اما امسال خیلی انگیزه دارم و خیلی از مسائل را اثبات می‌کنم. مدتی از بدنسازی دور بوده‌ام، اما با کمک کادر فنی شروع موفقی در تیم استقلال خوزستان خواهم داشت.

 

هافبک استقلال خوزستان، در پایان با ابراز امیدواری برای حضور در تیم ملی، بیان کرد: من همه فکر و ذکرم حضور موفق در استقلال است و اگر در آنجا خوب باشم به طور قطع کارلوس کی‌روش من را می‌بیند و به تیم ملی فرا می خواند. می‌خواهم از مسافران برزیل باشم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)