مرجع خبری پرسپولیس : عادل کلاه‌کج یکی از بازیکنان مدنظر دایی برای فصل آینده است و فردا برای مشخص شدن تکلیف فصل آینده‌اش به باشگاه پرسپولیس می‌رود.


این بازیکن که برای گذراندن تعطیلات در اهواز به سر می‌برد تا فردا صبح باید در باشگاه پرسپولیس حاضر شود تا درخصوص مبلغ فصل آینده با این تیم مذاکره کند. هرچند وی با پرسپولیس قرارداد دارد اما فقط باید در مورد مبلغ قراردادش به توافق برسند.



بادامکی: هنوز کسی از باشگاه با من تماس نگرفته است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و باید فقط برای مبلغ قرارداد فصل آینده‌ام با این باشگاه مذاکره کنم.


حسین بادامکی  اظهارداشت:


تا حالا هیچ کس از مسئولان پرسپولیس برای احضارم به باشگاه با من تماس نگرفته اما فعلا صبر کردم زیرا با این تیم یکسال دیگر قرارداد دارم و مشکلی از بابت ماندن در این تیم ندارم.

 

وی ادامه داد: با یارگیریهایی که پرسپولیس انجام داده فکر می‌کنم در فصل بعد نقاط ضعف این تیم پوشیده شود. پرسپولیس از لحاظ بازیکن چیزی کم ندارد اما در هر صورت فکر می‌کنم رقابت برای فصل بعد سخت باشد.

هافبک پرسپولیس در خصوص رقابت سخت در خط میانی این تیم خاطرنشان ساخت: اگر تیم پرقدرتی داشته باشیم رقابت خوبی شکل می گیرد. باشگاه در جذب بازیکنان مختار است. هر که را می‌خواهند جذب کنند من هم با این تیم قرارداد دارم و قطعا در پرسپولیس خواهم ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)