مرجع خبری پرسپولیس : ليست فروش بازيكنان پرسپوليس كه از سوي اين باشگاه اعلام شد و طبق اعلام خبرگزاري‌ها نام عادل كلاه‌كج نيز در ليست قرار گرفت.

كلاه‌كج كه در طول رقابت‌هاي ليگ نهم توانست عملكرد نسبتا قابل قبولي براي سرخ‌ها داشته باشد اين احتمال را مي‌دهد كه با حضور نام او در ليست بازيكنان فروشي پرسپوليس،‌سرخ‌ها به دنبال خريدهاي بهتري هستند: «شايد مي‌خواهند پاتريك ويرا يا ماكه‌له‌له را به جاي من بياورند!»

*فكرش را نمي‌كرديم كه نام تو هم در ليست بازيكنان فروشي باشگاه باشد.
مشكل من با پرسپوليس اين بود كه با باشگاه از لحاظ مالي به توافق نرسيدم. به همين دليل قرارداد جديد را امضا نكردم و از باشگاه خواستم تا رضايتنامه‌ام را صادر كند.

*اما شنيديم رضايتنامه‌ات صادر نشده!
باشگاه رضايتنامه را نداد! مي‌گويند بايد اسم تيم جديدت را بگويي.

 

*مگر مبلغ درخواستي تو از باشگاه چقدر بود كه به توافق نرسيديد؟
ببينيد… قرارداد من با پرسپوليس دو ساله است و قرار بوده كه براي سال دوم با باشگاه به توافق برسيم. اما باشگاه براي امور مالي با من به توافق نرسيد. نمي‌دانم دليلش چه بود… من پول بيشتري نسبت به بقيه نمي‌خواستم. بعضي‌ها رفتند و خيلي راحت به توافق رسيدند. تفاوت مبلغ درخواستي من با باشگاه آنقدرها نبود كه اين اتفاق‌ها بيفتد.

*پس با اين حساب تو هم مثل محمد پروين مشكل دريافت رضايتنامه را پيش‌رو خواهي داشت؟


شرايط من با محمد فرق مي‌كند. او قراردادش با پرسپوليس دو ساله بود، ولي من براي سال دوم بايد با باشگاه به توافق برسم. اين موضوع حتي در قرارداد من هم آمده و اميدوارم كه مشكلي پيش نيايد.

*يعني باشگاه بدون هيچ قيد و شرطي رضايتنامه‌ات را صادر مي‌كند؟
نه… مي‌گويند 300 ميليون تومان بده! به همين راحتي!

*به همين راحتي!
نمي‌دانم… گفته‌اند كه باشگاه آينده‌ات را معرفي كن تا باشگاه جديد 300 ميليون تومان را بدهد، ولي آيا چنين اتفاقي مي‌افتد. كدام باشگاه مي‌آيد و جدا از پول من، 300 ميليون تومان براي رضايتنامه مي‌دهد!

*اگر بخواهي عملكرد خودت را در پرسپوليس نسبت به صبا مقايسه كني، چه توضيحي داري؟
خودم معتقدم كه امسال بهتر بودم. بعضي‌ها مي‌گويند من در صبا بهتر بوده‌ام ولي خودم معتقدم كه امسال توي پرسپوليس جور چند نفر را كشيدم! خودشان بهتر مي‌دانند چه مي‌گويم و راجع به چه صحبت مي‌كنم، اما فقط همين را بگويم كه من امسال در پرسپوليس خيلي خوب بودم. اگر خوب نبودم 10 تا بازي فيكس نبودم و 90 دقيقه‌اي نمي‌شدم. توي اين 10 تا بازي كه به ميدان رفتم، يك دقيقه هم تعويض نشدم.

*راجع به اين اتفاق‌ها با خود دايي هم صحبت كرده‌اي؟
با دايي هيچ صحبتي نكرده‌ام… دايي ايران نيست.

*فكر مي‌كني اين قضيه تا كي ادامه داشته باشد؟
نمي‌دانم… ولي تلاش مي‌كنم تا طي يكي، دو روز آينده تكليفم را با باشگاه روشن كنم.

*از تيمي هم پيشنهاد داري؟
پيشنهاد دارم… خوبش را هم دارم! اما هنوز صحبتي با اين تيم‌ها انجام نداده‌ام. دادن 200، 300 ميليون تومان براي رضايتنامه كار راحتي نيست. من از اين پول‌ها ندارم. در ضمن سال دوم قرارداد من توافقي است و اگر به توافق نرسيم، من مي‌توانم از پرسپوليس جدا شوم.

*فكر مي‌كني چه كسي در پرسپوليس جانشين تو شود؟
(خنده) چه مي‌دانم… شايد مي‌خواهند «پاتريك ويرا» يا «ماكه‌له‌له» را بياورند!

*جدا شدن از پرسپوليس برايت سخت نيست؟
چرا… خيلي سخت است اما وقتي چنين مسيري را جلوي پاي آدم مي‌گذارند، چه مي‌شود كرد. من پرسپوليس را دوست دارم و از همه مسوولان خوب اين تيم كه نسبت به من محبت دارند، تشكر مي‌كنم… تا امروز هم يك كلمه در مورد پرسپوليس حرف نزده‌ام… نمي‌دانم… هيچ وقت فكر نمي‌كردم همه‌چيز به اين زودي تمام شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)