مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه‌كج برخلاف آنچه گفته مي‌شود هنوز حضورش را در پرسپوليس قطعي نكرده و قراردادش را در هيات فوتبال به ثبت نرسانده است.

عادل كلاه‌كج مي‌گويد: هنوز قراردادم را با پرسپوليس ثبت نكردم. دوشنبه در آخرين ساعات اداري قرار بود سازمان ليگ نامه‌اي به ستاد نيروهاي مسلح بفرستد تا در رابطه با خدمت سربازي‌ام ستاد استعلام بگيرد. فعلا منتظر پاسخ اين نامه هستم تا قراردادم را با پرسپوليس ثبت كنم چون قراردادم با پرسپوليس فعلا همان قرارداد داخلي است كه با اين تيم منعقد كرده‌ام.

 
وي در ادامه افزود: مطمئن هستم مشكلم به زودي حل مي‌شود و قراردادم را با پرسپوليس ثبت مي‌كنم. بعد از ثبت قرارداد طبق مقررات 2 هفته قادر به بازي نيستم و با احتساب اين موضوع فكر مي‌كنم در چند بازي ابتدايي پرسپوليس قادر به بازي براي پرسپوليس نخواهم بود.
 
كلاه‌كج در پايان در رابطه با احتمال حضورش در صبا خاطرنشان ساخت: قطعا به زودي قراردادم را با پرسپوليس ثبت مي‌كنم اما باشگاه صبا نيز پيش از اين مشكلات زيادي را براي حضورم در پرسپوليس به وجود آورد اما هرچه بود گذشته و من از اين پس تنها به حضور موفق در پرسپوليس فكر مي‌كنم و به صبا فكر نمي‌كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)