پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سرمایه گذاری عربستانی ها در فوتبال گفت: اسم ستاره های حریف روی ذهن بازیکنان پرسپولیس تأثیر نمی گذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان نخستین دیدار خود در فرمول جدید رقابت‌های آسیایی تحت عنوان لیگ نخبگان را روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در ورزشگاه عبدالله بن فیصل شهر جده برگزار می‌کند.

محمود کلهر در گفت و گو با مهر، با اشاره به فرمت جدید بازی‌های باشگاهی آسیا گفت: چنین شرایطی از لحاظ زمانبندی برای تیم‌های غرب آسیا بهتر است اما بدون شک فشار بیشتری را هم به تیم‌ها می‌آورد چون در زمان‌های کوتاه‌تری مجبور به برگزاری بازی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تأثیر بازی پرسپولیس مقابل الاهلی که بازیکنان شاخص با بودجه بسیار بالایی در اختیار دارد تاکید کرد: فوتبال عربستان تمرکز خیلی ویژه ای روی جذب بهترین فوتبالیست‌های دنیا گذاشته است. هدف آنها هم علاوه بر بحث تبلیغاتی مربوط به رشد و توسعه فوتبال است.

او افزود: تیم ملی عربستان پیشرفت محسوسی نسبت به دو دهه اخیر داشته است. تمام فاکتورها برای صنعت فوتبال را بروز می‌دهند تا بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

کلهر درباره تأثیر اسامی بازیکنان بزرگ الاهلی در ذهن بازیکنان پرسپولیس گفت: من فکر نمی‌کنم بازیکنان پرسپولیس با تجربه‌های بسیار گرانبهایی که پیدا کرده اند دیگر به این حاشیه‌ها فکر کنند. آنها خیلی خوب می‌دانند باید روی بازی خودشان تمرکز کنند.

او با اشاره کلی به نقاط ضعف و قوت پرسپولیس تصریح کرد: طبیعی است با مربی جدید هنوز کار برای ارائه بهتر در پرسپولیس وجود دارد. الان بازی بین المللی در پیش است و بهتر است به گاریدو هم فارغ از هر نتیجه‌ای در بازی با الاهلی زمان مناسب برای تاکتیک‌های مد نظرش داد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: ساختار قهرمانی در لیگ برتر ایران باید در آسیا هم ایجاد شود. در چنین شرایطی می‌توان حرف برای گفتن داشت در غیر این‌صورت هر سال فاصله ما با تیم های قدرتمند آسیا بیشتر می‌شود و تیم‌های ضعیف هم به ما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)