پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس همچنان یک پای قهرمانی محسوب می‌شود.

محمود کلهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازی پرسپولیس برابر گل گهر که منجر به تساوی یک– یک شد، اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی داشت و می توانست در همان نیمه اول کار را تمام کند ولی این موضوع برای پرسپولیسی ها محقق نشد و در نهایت با اتفاقاتی که در طول ۹۰ دقیقه رخ داد، این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی افزود: همان طور که گفتم پرسپولیس در نیمه اول نمایش خوبی را ارائه داد و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. در نیمه دوم شرایط گل گهر که نفرات خوبی را در اختیار دارد، از پرسپولیس بهتر شد. در مجموع پرسپولیس اگر می خواست برنده دیدار باشد، باید دچار اشتباهات فردی نمی شد ولی متاسفانه دروازه پرسپولیس خیلی ساده باز شد تا در ادامه جبران گل برای این تیم سخت شود. در نیمه اول پرسپولیس از کانال های کناری اش موقعیت های خوبی را برای بازیسازی و رسیدن به دروازه حریف ایجاد کرد اما در نیمه دوم این اتفاق تکرار نشد.

پیشکسوت پرسپولیس عملکرد چند سرخ‌پوش را دور از انتظار دانست و در این خصوص تاکید کرد: در این بازی برخلاف دیدار قبلی، تعویض های گل محمدی جواب نداد و نفرات تعویضی نتوانست در تغییر روند بازی به سود تیم شان موفق عمل کنند. در دقایق پایانی موقعیت های حریف بهتر از پرسپولیس بود و در نهایت دو امتیاز مهم از دست قرمزها پرید.

کلهر در مورد راهکاری که می‌توانست در نیمه دوم به سود تیم باشد، به برنا گفت: به نظرم اگر یحیی در نیمه دوم با دو مهاجم بازی و قدرت تهاجمی تیم را بیشتر می کرد، می توانست با سرعت دادن به مسابقه شرایط بهتری را در فاز حمله ایجاد کند و حتی تیم به گل برسد که این گونه نشد.

پیشکسوت سرخ‌ها درباره از دست رفتن دو امتیاز برای پرسپولیس و تاثیر آن در سرنوشت و آینده این تیم خاطرنشان کرد: به هرحال این بازی در خانه حریف برگزار شد و گل گهر تیم خوب و پرمهره و قدرتمندی بود. درست است اگر پرسپولیس دیدار را با پیروزی به پایان می رساند، شرایط برای تیم بهتر بود اما این تیم با موفقیت در بازی های رودررو برابر مدعیان بالای جدول می تواند شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد و هنوز فرصت برای جبران وجود دارد و پرسپولیس همچنان یک پای قهرمانی لیگ محسوب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)