پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بخشی از مشکلات این روزهای سرخپوشان ربطی به کادر فنی تیم ندارد چرا که تغییرات گسترده و سایر موارد لطمات زیادی به تیم می‌زند که در مورد پرسپولیس هم همین اتفاق افتاده است.

محمود کلهر در گفت و گو با ایرنا، افزود: وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد، کادر فنی مسوول است و در این مورد حرفی نیست، اما برای بررسی یک اتفاق یا حادثه باید جوانب مختلف کار را سنجید و در مورد شرایط پرسپولیس هم باید بر همین اساس اقدام کرد.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم تیم پرسپولیس تغییرات بسیاری داشته و همین مساله کفایت می‌کند تا نظم و شاکله اصلی به هم بریزد. مشکلات مدیریتی و معضلات مالی همیشه گریبان تیم‌های فوتبال ما را می‌گیرد، تا این معضلات حل نشود نمی‌توان امید به حل مشکلات داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: به نظر من «یحیی گل‌محمدی» خوب کار کرده، اما باید با استعدادیاب‌هایی که داریم بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت بگیریم. فوتبال ما در این مقوله ضعیف عمل کرده است. بازیکنان مستعد زیادی داریم که از چشم‌ها دور می‌مانند و اگر استعدادیاب‌ها کارشان را به خوبی انجام دهند تیمی مثل پرسپولیس هیچ وقت مشکل بازیکن نخواهند داشت و با هر تغییری خودشان را وقف می‌دهند.

کلهر تاکید کرد: هواداران باید صبور باشند. خیلی از مسایل در اختیار سرمربی و کادر فنی نیست و باید همه آنها را هم مد نظر داشت. البته من ایرادهایی در کار می‌بینم از جمله مهرچینی‌هایی که برخی مواقع در تیم شاهد بودیم اما همچنان نظرم این است که یحیی با قدرت به کارش ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)