پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مشکلات فوتبال ایران و حواشی که از سوی کی روش ایجاد می شود به خاطر ضعف مدیریتی است و به اعتقاد من نیاز به تغییر جدی در مدیریت فوتبال وجود دارد.

محمود کلهر روز سه شنبه گفت: ترکمنستان تیم قوی تر از گوام و عمان است و ما در مقابل این تیم کار سخت تری در پیش رو داریم، البته در مجموع تمام این تیم ها برای ایران خطرناک نیستند.
وی ادامه داد: با بازیکنان جوانی که در تیم ملی در اختیار داریم، قطعا بازی های شاداب تری را مشاهده خواهیم کرد. باید بازی های دوستانه بیشتری برای تیم ملی در نظر گرفته شود تا سریعتر بتوانیم به هماهنگی برسیم.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم ملی ایران بازی های زیبایی به نمایش نمی گذارد و باید در کنار کسب نتیجه بازی های زیباتری را مقابل حریفان نه چندان قدرتمند، از این تیم مشاهده کنیم.
وی در رابطه با صادر نشدن ویزای هشت بازیکن برای دیدار با گوام، تصریح کرد: گوام حریف قدرتمندی نیست که بخواهیم نگران غیبت این بازیکنان باشیم و قطعا فوتبال ایران می تواند چندین تیم ملی داشته باشد و نگران غیبت بازیکنان نباشد.
کلهر خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند در تیم های باشگاهی خود بسیار مفید هستند و آنها جای خالی بازیکنان غایب را پر خواهند کرد.
وی در مورد تعطیلات لیگ، گفت: با توجه به اینکه لیگ ایران بسیار پویا است اردو های بلند مدت به ضرر بازیکنان است و باعث آسیب دیدگی آنها می شود. کی روش باید اجازه دهد بازیکنان در تیم های باشگاهی خود کنار هم بازی کنند تا حداقل از فرم ایده آل خود خارج نشوند.
بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس، افزود: کی روش باید اجازه دهد لیگ با نظم بیشتری برگزار شود و متاسفانه در فوتبال ایران هیچ وقت نتوانستیم حتی در تیم ملی بدون اختلاف سلیقه کار ها را دنبال کنیم و فکر می کنم اگر مدیریت قوی وجود داشت، شاهد هیچ یک از این مشکلات نبودیم.
وی تاکید کرد: کفاشیان برای من محترم است اما باید قوی تر کار کند و از تنش هایی که کی روش برای دبیرکل فدراسیون و مربیان ایرانی ایجاد می کند، جلوگیری کند. رفتار های کی روش قشنگ نیست و اگر کفاشیان مدیریت قوی داشت، می توانست تیم ملی یکدست و همدلی را درست کند.
کلهر در خصوص داوری های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: داوران ایران آدم های پاک و سالمی هستند و متاسفانه ضعف در آموزش فوتبال و داوری دلیل عملکرد نه چندان خوب آنها است. مطمئن باشید اگر آنها دستمزد های خوبی می گرفتند، وقت بیشتری برای به روز شدن می گذاشتند و شاهد این مشکلات نبودیم.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم، گفت: پرسپولیس جدا از بحث داوری در خط حمله خود به شدت دچار مشکل است. وقتی بازیکن تیم از 2 متری توپ را گل نمی کند، نمی توانیم مقصر نتیجه نگرفتن را داوران بدانیم.
وی افزود: برانکو مهاجمان بسیار خوبی در ترکیب پرسپولیس دارد و باید به جای بازی گرفتن از یک مهاجم از 2 بازیکن در خط حمله خود استفاده کند و فکر می کنم این اشتباه سرمربی است که از تمام توان خود در خط حمله استفاده نمی کند.
کلهر در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: کفاشیان در دوره خود زحمات زیادی را کشید و البته ضعف هایی نیز داشت. اگر قرار است او را تغییر دهیم باید افرادی کاندید شوند که در فوتبال متخصص باشند.
وی در مورد احتمال حضور علیرضا اسدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، افزود: او از جنس فوتبال است و در کنار آن تحصیلات کافی را هم دارد و گزینه بسیار خوبی برای ریاست فدراسیون فوتبال است. به اعتقاد من فدراسیون فوتبال نیاز به تحول جدی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)