بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اوسمار شخصیت آرام و موجهی دارد و می تواند در پرسپولیس موفق شود.

محمود کلهر بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره برد این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل نفت و گاز انجام داد. به نظرم پرسپولیس به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم نفت و گاز را شناسایی کرده بود و از همین نقاط برای رسیدن به گل استفاده کرد.

او ادامه داد: اشکال نفت و گاز گچساران دروازه‌بان این تیم بود و به نظرم ضعیف‌ترین بازیکن این تیم بود و روی دو گل مقصر بود. وقتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی می کنی و تیم هم جوان است باید کمترین اشتباه را داشته باشید. البته پیروز قربانی سرمربی این تیم، تیم خیلی خوبی را روانه مسابقات کرده است و قطعا تجربیات این بازی در ادامه مسابقات لیگ یک به تیم کمک خواهد کرد.

کلهر افزود: جناحین پرسپولیس در چپ و راست خیلی خوب بازی کردند و با آمدن آل‌کثیر که کم کم به شرایط ایده آل خودش باز می‌گردد و سایر بازیکنان جدید پرسپولیس این تیم، می‌تواند در نیم فصل دوم شرایط بهتری ایجاد کند. البته این را هم در نظر بگیرید در دقایق آخر نماینده لیگ یکی از پرسپولیس بهتر بازی کرد آن هم به خاطر این بود که عبدالکریم حسن پشتش خالی بود و در واقع جا می‌ماند. پرسپولیس نیاز دارد بازی‌هایش را ببرد تا حواشی از این تیم دور شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد اوسمار در این چند بازی بیان کرد: عملکرد تیم اوسمار در چند بازی اول و در بازی تدارکاتی خوب نبود. من در بازی شباب الاهلی در ورزشگاه بودم و این دیدار دوستانه را از نزدیک دیدم. پرسپولیس در ان بازی خیلی ناهماهنگ بود اما از زمانی که بازیکنان جدید اضافه شدند، دست کادرفنی بازتر شد. الان نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم اما عملکرد اوسمار زیر ذره‌بین است. این مربی در این سه بازی لیگ عملکرد خوبی داشته و روندش به سوی قهرمانی جام بوده است و اگر بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد، می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گل‌محمدی باشد.

او درباره اینکه خیلی از کارشناسان معتقدند داربی روی آینده اوسمار در پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: داربی شرایط خاص خودش را دارد. اوسمار شاید به خواب هم نمی‌دید روزی سرمربی پرسپولیس شود. حالا این فرصت را دارد که شایستگی‌های خودش را نشان دهد. به عنوان مثال اسکوچیچ هیچ وقت فکر نمی‌کرد سرمربی تیم ملی شود. اوسمار شخصیت آرام و موجهی دارد و می‌تواند در پرسپولیس موفق شود. او باید ارتباط کلامی خوبی را با بازیکنان کلیدی تیم برقرار کند. موفقیت در داربی می تواند سکوی پرتاپ اوسمار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)