پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس با همان نفرات سال گذشته در این فصل مسابقات لیگ برتر هم شرکت می‌کرد، از نظر مهره مشکلی نداشت.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در حفظ و جذب مهره‌های ارزشمند بسیار موفق بود، اظهار داشت: کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تشخیص دادند که در خطوط مختلف نقاط ضعف خودشان را پوشش بدهند و بر همین اساس در فصل نقل و انتقالات، باشگاه نفرات خوب و مورد نظر سرمربی تیم را جذب کرد. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس، سال گذشته بازیکنان سطح اول فوتبال ایران را به خدمت گرفته بود و امسال نیز اگر نفرات جدید را هم نمی‌گرفت، با کمبود مهره مواجه نمی‌شد.

وی افزود: به نظر من اگر پرسپولیس با همان نفرات سال گذشته هم در این فصل شرکت می‌کرد، از نظر مهره مشکلی نداشت. بازیکنانی که سال قبل کنار هم بازی کردند نسبت به خصوصیات تکنیکی و فردی یکدیگر شناخت زیادی پیدا کردند و با کار‌های ترکیبی و تیمی که کادر فنی از آنها می‌خواست، آشنایی کاملی داشتند. چون ثبات در هر کاری باعث خواهد شد که موفقیت ادامه‌دار باشد.

*دوست داشتم پر‌سپولیس آل‌کثیر را هم حفظ می‌کرد

کارشناس فوتبال در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش فصل عنوان کرد: اردوی آماده‌سازی در کشور ترکیه برای هر چه بهتر آماده‌تر شدن بازیکنان بسیار مهم خواهد بود. گل‌محمدی نسبت به توانایی فنی و تکنیکی بازیکنانش اشراف کامل دارد و در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی آنها را آماده بازی در مسابقات لیگ برتر خواهد کرد. ضمناً این اردوی خارجی می‌تواند بازیکنان را از حواشی دور کند تا قبل از آغاز مسابقات بازیکنی تمرکزش را برای اول فصل از دست ندهد و با قدرت در رقابت‌ها حاضر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخواست گل‌محمدی برای جذب یک فوروارد دیگر تصریح کرد: خط حمله پرسپولیس سال قبل بسیار خوب عمل کرد و دوست داشتم عیسی آل‌کثیر را هم حفظ می‌کردند، چون او توانایی فنی خودش را در بازی‌های مهم و حساس نشان داده بود. اگر آل‌کثیر می‌ماند مطمئناً خط حمله پرسپولیس خیلی پخته تر و با آرامش بیشتر در مسابقات ظاهر می‌شد. البته شهاب زاهدی را در خط حمله به خدمت گرفته‌اند که امیدوارم او نیز مهارت خودش در گلزنی را به رخ حریفان بکشد.

*دربی در زمان مناسبی برگزار می‌شود

کلهر با بیان اینکه پرسپولیس با گرفتن سعید عزت‌اللهی خط میانی قوی‌تری خواهد داشت، تاکید کرد: عزت‌اللهی یک بازیکن تاثیرگذار، باتجربه و پخته است که از فیزیک بدنی بالایی برخوردار است و قدرت سرزنی خوبی دارد. قطعاً او به کار پرسپولیس خواهد آمد و به چنین بازیکنی در مرکز زمین نیاز دارد. با حضور عزت‌اللهی خط هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تقویت خواهد شد و اگر باشگاه بتوانند او را جذب کند در میانه زمین قدرتمندتر از سال‌های قبل خواهند بود.

وی در پایان در مورد برگزاری دیدار دربی در هفته پنجم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: به طور حتم بازی دربی در زمان مناسبی برگزار می‌شود و بازیکنان تا هفته پنجم از لحاظ هماهنگی و آمادگی شرایط خوبی دارند. شاید در ۲ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر تیم‌ها هماهنگی کافی نداشته باشند، اما پس از گذشت ۵ هفته می‌توان انتظار داشت که بازیکنان هماهنگ‌تر از هفته‌های گذشته هستند. بر همین اساس بازیکنان استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم شرایط آرمانی خودشان را پیدا کرده‌اند و بازی جذاب و دیدنی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)