پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس با شکست الوحده در لیگ قهرمانان آسیا صعود خود را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا قطعی خواهد کرد.

«محمود کلهر» روز چهارشنبه در خصوص حواشی به وجود آمده میان بازیکنان و هواداران پرسپولیس، گفت: در زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم، اصلا چنین اتفاقاتی اصلا رخ نمی داد و معتقدم بازیکنان پرسپولیس در خصوص بی پولی تیم باید با صبوری برخورد می کردند. پرسپولیس بازی بسیار دشواری با الوحده دارد و بازیکنان باید شرایط تیم را درک می کردند.
وی ادامه داد: حرمت هواداران مهمترین چیز ممکن در پرسپولیس و استقلال است و بازیکنان باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می کنند، البته باشگاه هم باید به تعهدات خود عمل می کرد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در این شرایط فقط به اتحاد نیاز دارد و امیدوارم با مدیریت قوی که صورت می گیرد، هواداران و بازیکنان در دیدار مقابل الوحده همدل شوند.
وی تصریح کرد: پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد و نباید فراموش کنیم آنها سال گذشته پس از دست دادن مقام قهرمانی یا امسال پس از شکست مقابل استقلال جانانه تیم خود را تشویق کردند. این هواداران، فوتبال را خیلی خوب می فهمند و حتی زمانی که پرسپولیس انتهای جدول بود، تیم خود را تنها نگذاشتند.
کلهر در خصوص دیدار پرسپولیس و الوحده، اظهار کرد: بازی با الوحده بسیار سخت خواهد بود زیرا آن تیم هم شانس کمی برای صعود دارد. خط حمله و هافبک الوحده بسیار خطرناک است و سرخپوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند.
وی افزود: از هواداران می خواهم با حضور در ورزشگاه آزادی تیم محبوب خود را تشویق کنند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الوحده شانس زیادی برای صعود خواهد داشت و مطمئن باشید در دیدار الهلال و الریان نیز هیچ اتفاق غیر فوتبالی رخ نخواهد داد، زیرا آن تیم ها هم شرایط صد درصدی برای صعود ندارند.
وی در خصوص استفاده برانکو از ترکیب ذخیره برای دیدار با سیاه جامگان در لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تصمیم بسیار خوبی است و قطعا بازیکنان توانمندی که فرصت کمی برای نمایش توانمندی های خود داشتند، می توانند در این مسابقه خود را به اثبات برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)