هافبک اسبق پرسپولیس گفت: با این نتایجی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کسب کردیم فوتبال ما پسرفت داشته است.

محمود کلهر درباره شکست تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی قطر اظهار داشت : باید اعتراف کنیم که فوتبال ما عقب تر از آمریکا بود، ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی مقابل این حریف ناتوان بودیم البته می‌توانستیم بازی را مدیریت کنیم که این کار انجام نشد و تیم ملی با این باخت کارش در جام جهانی به پایان رسید.

وی افزود : یکی از بزرگترین مشکلات تیم ملی داشت عقب بازی کردن بازیکنان در زمین بود. در بازی سوم مقابل آمریکا نیز تیم ملی عقب بازی کرد تا توپ و میدان در اختیار آمریکا باشد. به همین دلیل حریف موقعیت زیادی روی دروازه ایران داشت . همین تفاوت تاکتیکی نشان داد که فاصله فوتبال ایران با آمریکا زیاد است . آنها حرفه ای تر و باهوش‌تر بازی کردند و پیروز هم شدند.

کلهر در ادامه خاطرنشان کرد: عملکرد کارلوس کی روش اصلاً قابل دفاع نیست اگر می خواستیم در گروه خود سوم شویم می توانیم از مربیان ایرانی استفاده کنیم تا سطح دانش آنها را بالا ببریم و اینئ تجربه را بدست َآورند .

هافبک اسبق سرخپوشان در پایان گفت: ما همان نتیجه ای که ۴ سال قبل در روسیه به دست آوریم تکرار کردیم البته در ۲۰۱۸ روسیه ۴ امتیاز گرفته بودیم و سوم شدیم ولی در این جام جهانی فقط ۳ امتیاز کسب کردیم و با یک نتیجه بسیار سنگین مقابل انگلیس هم تحقیر شدیم تا با جام جهانی وداع داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)