پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: کادرفنی تیم ملی اشراف خوبی بر لیگ داشتندو به نظرم دروازه‌بان پرسپولیس باید در فهرست اولیه به تیم ملی دعوت می‌شد.

محمود کلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اسامی جدید دعوت‌شدگان تیم ملی فوتبال کشورمان، عنوان کرد: به طور قطع «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی و «وحید هاشمیان» به عنوان کمک او اشراف بسیار خوبی بر لیگ داشتند و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسند اما تعجب کردم که چرا «حامد لک» که چندی پیش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد، در این لیست حضور نداشت.

وی ادامه داد: البته دروازبان‌های دیگری که دعوت شدند نیز خوب هستند اما امیدوارم افرادی به تیم ملی دعوت شوند که شایستگی بیشتری دارند. لک کمترین اشتباه را در چند وقت اخیر داشته و به نظر من شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بازیکنان دعوت شده بتوانند عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشند تا شاهد بازی‌های باکیفیتی از این تیم باشیم. متاسفانه در بازی‌های گذشته این مرحله نتوانستیم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذاریم.

کلهر در مورد برگزاری دیدارهای ایران در بحرین گفت: این هم یکی دیگر از نقاط ضعف فدراسیون قبلی است. امیدوارم «شهاب عزیزی خادم» بتواند به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال تیم خوبی را تشکیل داده و این نقاط ضعف را برطرف کند. فوتبال ایران باید بتواند از حقانیت خود دفاع کند.

او افزود: ما کشور امنی داریم و برگزاری این بازی‌ها در ایران می‌توانست بازتاب خوبی برای کشورمان داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در جلسه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا جایگاه خوبی داشته باشیم زیرا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با نفوذ خود امتیازهای زیادی را برای خود گرفته‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به این تیم اظهار کرد: پرسپولیس توانست نیم فصل دوم را با قدرت شروع کند. آمدن نفرات جدید به این تیم کمک بسیار زیادی به گلزنی می‌کند. بازیکنانی که به خدمت گرفته شده‌اند، توانایی بازی در چندین پست را دارند و به نظر من این تیم نیاز به همچین بازیکنانی داشت. این تیم با این بازیکنان می تواند در برخی از بازی‌ها با سه مهاجم بازی کند.

کلهر در مورد نقش «سید جلال حسینی» در موفقیت‌های پرسپولیس گفت: سید جلال یک الگوی واقعی برای جوانان و نوجوانان فوتبالیست است. او رفتار حرفه‌ای از خود در زندگی و تمرینات به نمایش می‌گذارد. او حتی از چند سال پیش هم آماده‌تر است. جدا از بحث فنی، سید جلال یک کاپیتان و رهبر واقعی برای تیمش است که باعث می‌شود همه از او حرف‌شنوی داشته باشند. امیدوارم پرسپولیس به کمک بازیکنانی مثل سید جلال، جایگاه خود را در آسیا و ایران بیش از پیش بالا ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)