پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان اسپانیایی تقریباً دانش فوتبالی بالایی دارند و به شخصه به موفقیت گاریدو در پرسپولیس امیدوارم هستم.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، اظهار داشت: مربی جدید سرخ‌پوشان نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط لیگ ایران وقف دهد و نمی‌توان به این سرعت درباره او اظهار نظر کرد. امیدواریم این مربی اسپانیایی به سرعت با چارچوب فوتبال ما آشنا شود.

وی ادامه داد: این مربی به هر حال هدایت تیمی را بر عهده گرفته که میلیون‌ها هوادار در کشور دارد و باید خیلی زود در دل هواداران جای بگیرد چرا که هواداران پرسپولیس کمتر از قهرمانی نمی‌خواهند. باید مدیران پرسپولیس او را حمایت کنند تا در آرامش کامل به کارش ادامه دهد. گاریدو رزومه بدی نداشته و از آن‌جایی که شرایط لیگ ایران نسبت به سایر کشور‌های دیگر متفاوت است باید به او فرصت دهیم. مربیان اسپانیایی تقریباً دانش فوتبالی بالایی دارند و به شخصه به موفقیت او در پرسپولیس امیدوارم هستم.

یک بازیکن نمی‌تواند باشگاه را وارد بحران کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات سرخ‌پوشان، تصریح کرد: از نظر من رضا درویش باید با بازیکنانی که در فصل گذشته بهترین عملکرد را داشتند تمدید کنند و ثبات تیم را حفظ کنند. باید باشگاه مطالبات بازیکنان فصل گذشته را به طور کامل پرداخت کند چرا که آن‌ها دست به کار بزرگی زدند و توانستند با وجود تمام کم و کاستی‌ها قهرمان شوند. بازیکنان باتجربه تیم می‌توانند در فصل آینده کمک زیادی به سرمربی تازه وارد سرخ‌پوشان کنند و موضوعی که اکنون از هر چیزی مهم‌تر است این است که مدیریت تمدید بازیکنان را در دستور کار قرار دهد.

کلهر با بیان اینکه بیرانوند برای داشتن محبوبیت بین هواداران باید از یکسری چیز‌ها بگذرد، عنوان کرد: بیرانوند بازیکن خوب و یک رهبر در خط دفاعی سرخ‌پوشان است و به نظرم باید قدر این لباس را بیشتر بداند چرا که پیراهن سرخ پرسپولیس ارزش بسیار بالایی دارد و بر تن هر کسی نخواهد رفت. امیدوارم او اشتباهات خود را تکرار نکند و دل هواداران را به دست بیاورد. شیطنت‌هایی برای زمین زدن پرسپولیس رخ داد و به نظرم با شکست مواجه خواهد شد چرا که پرسپولیس بیش از اینکه از نام بازیکن استفاده کند؛ از اصالتش بهره می‌برد چرا که پرسپولیس همیشه شخصیت قهرمانی دارد و یک بازیکن نمی‌تواند باشگاه را وارد بحران کند. بیرانوند برای محبوبیت باید از یکسری موضوعات بگذرد و امیدوارم این دروازه‌بان باتجربه این مشکلات را کنار بگذارد و به تیم بازگردد تا هواداران نیز خوشحال شوند.

تیم ملی به هیچ عنوان در گروه آسانی قرار نگرفته

وی در رابطه با قرعه‌کشی مرحله آخر مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران به هیچ عنوان در گروه آسانی قرار نگرفته و از نظر من همگروهی‌های ایران از شرایط خوبی برخوردار هستند و قطعاً برای ایران مشکل ساز خواهند شد. قطر به عنوان قهرمان آسیا در گروه ما حضور دارد و همینطور ازبکستان که در ۲ بازی رفت و برگشت ما را به دردسر انداخت باز هم با ایران همگروه شد. باید اردو‌های تیم ملی را بیشتر کنند و در درجه بعدی بازی‌های دوستانه برای آمادگی و هماهنگی بازیکنان برگزار کنند. قطعاً در ساختار دفاعی دچار ضعف هستیم و باید به سرعت این معضل حل شود. مردم ایران دوست دارند این بار یک نسخه بهتر را از تیم ملی شاهد باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)