خبرگزاری پرسپولیس : پيشکسوت پرسپوليس در خصوص تساوي سرخپوشان مقابل سايپا در هفته يازدهم ليگ برتر گفت: پرسپوليس ها نسبت به ديدارهاي گذشته بهتر بازي کردند استرس بازيکنان کاهش يافته بود اما همچنان ضعفهاي اين تيم مشهود است.

حسين کلهر افزود: در حال حاضر بازيکنان پرسپوليس آرامش کافي ندارند و همين امر باعث شده که آنها در دادن پاسهاي ساده هم دچار مشکل شوند اين تيم از آمادگي روحي و رواني برخوردار نيست .

وي درباره نبود کريمي دراين بازي اظهار داشت: نبود کريمي در اين بازي تاثير گذار بود وي توانست ضعف خط مياني را پوشش دهد ژوزه به عنوان مربي حرفه اي به جاي آرامش دادن به تيم با کنار گذاشتن علي کريمي تيم را وارد حاشيه کرده است.

ژوزه سرمربي پرسپوليس به خاطر نتيجه گرفتن تيم بايد دوستانه و پدرانه با کريمي برخورد مي کرد تا تيم از بحران خارج شود.

کلهر در خصوص مشکل پرسپوليس در عدم نتيجه گيري بيان داشت: اين مشکلات از اول فصل در تيم پرسپوليس وجود داشت اشتباه رويانيان مدير عامل تيم در اين بود که يک سرمربي خارجي را به تيم آورد که آشتياني با فوتبال ما نداشت وي با پوشش لباس آبي دراولين بازي باعث يک سري تنش در تيم شد.

پيشکسوت پرسپوليس در مورد 11 گل زده تا پايان هفته يازدهم گفت: اين بدترين نتيجه پرسپوليس در تاريخ رقابت هاي ليگ برتر است مانوئل ژوزه بهترين بازيکنان ليگ را دراختيار دارد اما وي از آن ها نتوانسته به خوبي استفاده کند

وي تصريح کرد: به نظرم هواداران پرسپوليس عملکرد اين مربي را تا الان نپسنديدند ژوزه نتوانسته کارنامه خوبي از خود به جاي گذارد هم اکنون بهترين زمان است که رويانيان مدير عامل پرسپوليس تصميم اساسي گرفته و با اخراج اين مربي شوک مثبتي به تيم وارد کند.

وي تصريح کرد: يحيي گل محمدي به همراه دو مربي ايراني ديگر مي تواند پرسپوليس را از اين وضعيت بحراني بيرون بياورند.

کلهر عنوان کرد: رويانيان پول خوبي توانسته به تيم پرسپوليس تزريق کند اما وي اين پول را درست هزينه نکرده است وي با سرمايه اندک هم مي توانست يک پرسپوليس رويارويي بسازد ولي تا الان موفق نبوده است.

کلهر بيان کرد: ما فوتبال ما احساسي داريم به خاطر همين مشاوران خوبي در کنار ژوزه بايد قرار بگيرند که بتوانند وي را با جو استاديوم آشنا سازند متاسفانه در حال حاضر ژوزه از اعضاي کميته فني که جزو پيشکسوتان پرسپوليس هستند مشاوره هاي لازمه را نمي گيرد.

وي در خصوص استفاده از مهدوي کيا در خط مياني بيان داشت، به هر حال اين موضوع به عدم شناخت ژوزه از بازيکنان پرسپوليس دارد وي از آنها در پست هاي غير تخصصي استفاده مي کند و براي همين ما بازيکنان هم کارايي لازم را ندارند.

مهدوي کيا هم با اينکه به خاطر تجربه زيادش مي تواند در چند پست بازي کند اما با قرار گرفتن در جناح راست زمين مي تواند مثمرثمرتر براي پرسپوليس باشد.

وي درباره عملکرد تيم فوتبال سايپا در اين بازي گفت: به نظرم مالکيت توپ در نيمه دوم بيشتر در اختيار سايپايي ها بود تيم بزرگ پرسپوليس هميشه در ورزشگاه آزادي صاحب توپ و ميدان بود اما در اين بازي به خاطر ناهماهنگي بين خطوط مياني و حمله شاهد پاس هاي اشتباه از بازيکنان پرسپوليس بوديم و اکثر بازي در اختيار نارنجي پوشان بود.

وي درباره آينده تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: ژوزه در اردوي تعطيلات قبلي ليگ برتر هم نتوانست نقاط ضعف تيم را برطرف کند با کنار گذاشتن کريمي هم مشکلات تيم بيشتر هم شد سرمربي پرسپوليس در تعطيلات پيش رو بايد روي تاکتيک و کار تيمي در تمرينات بيشتر تمرکز شود انتقال بازي از دفاع به ميانه زمين دو از اين خط به حملهکه در تيم پرسپوليس کمتر صورت مي گيرد اگر پرسپوليس مي خواهد در مابقي بازي ها موفق باشد بايد سرعت بازي را بالا ببرد و انتقال توپ را در سه خط دفاع، ميانه و حمله درست انجام دهد پرسپوليس مهره هايي را براي اجراي اين سيستم در اختيار دارد و مي تواند با اين حربه تيم حريف را به زانو در آورد.

وي در خصوص تعطيلات ليگ برتر به خاطر بازي هاي تيم ملي افزود: بازي با کره جنوبي بسيار حساس و مهم است در بازي هاي گذشته کار تيمي از ملي پوشان نديديم اميدوارم اين تعطيلات باعث شود که کي روش بيشتر نسبت به بازيکنان تيم ملي شناخت پيدا کند و کارهاي تاکتيکي را در تمرينات قرار دهد تا پيروزي مقابل کره جنوبي سکوي پرتاب فوتبال ما به جام جهاني شود گفتني است، تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادي به نتيجه تساوي صفر بر صفر دست يافتند و سرخپوشان با اين تساوي به 11 امتياز در رده سيزدهم قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)