پیشکسوت فوتبال گفت: تیم فوتبال پرسپولیس باید این روند رو به رشد را برای قهرمانی تا آخرین هفته ادامه دهد و جز این انتظاری از این تیم وجود ندارد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نیمه اول خیلی خوب فوتبال بازی نکرد و نکته مهم در این نیمه مهار پنالتی توسط علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند توانست پرسپولیس را به بازی بازگرداند و در ادامه بازیکنان با آرامش کار را ادامه دادند.

وی افزود: در نیمه دوم شجاعت یحیی گل‌محمدی مشهود بود که تعویض‌های کلیدی انجام شد و با آوردن بازیکنان جوان به بازی، پرسپولیس ۲ گل زد و موفق به کسب ۳ امتیاز شد. جوانان با کیفیتی در پرسپولیس حضور دارند که هر کدام می‌توانند در تمام بازی‌ها تعیین کننده باشند و نتیجه را به سود پرسپولیس تغییر بدهند.

*هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس باید این روند رو به رشد را ادامه دهد، عنوان کرد: پرسپولیس در دور رفت مسابقات لیگ برتر همیشه در کورس قهرمانی بود و در هفته‌های آخر نیم فصل اول هم این رقابت را با تیم‌های صدرنشین ادامه داد. باید این روند رو به رشد را برای قهرمانی تا آخرین هفته ادامه دهد و جز این انتظاری از این تیم وجود ندارد. چون نفرات خوبی در پرسپولیس هستند که هر کدام از این فوتبالیست‌ها در فوتبال ایران سطح بالایی دارند.

کلهر اضافه کرد: به طور حتم هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و رقابت‌های لیگ برتر همگی سخت است. در نیم فصل دوم بازی‌های بیشتر از قبل سخت‌تر می‌شود، چون تمام تیم‌ها تدارک خوبی برای بقیه بازی‌ها دارند و نقاط ضعف خودشان را پوشش می‌دهند.

*مطهری شناخت خوبی از تفکرات و سبک گل‌محمدی دارد

پیشکسوت فوتبال در خصوص رفتن لوکادیا از پرسپولیس تصریح کرد: درست است که لوکادیا یکی از بهترین مهاجمان این فصل لیگ برتر بود و گل‌های حیاتی و ۳ امتیازی را به ثمر رساند، اما پرسپولیس در خط حمله بازیکنان و نفرات با تجربه و خوبی را در اختیار دارد. باید به مهدی عبدی و حامد پاکدل باید بیشتر فرصت داده شود تا توانایی خودشان را نشان دهند. عیسی آل‌کثیر هم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا حدودی مشکلات تهاجمی را برای گل‌محمدی حل کند. البته بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و امید عالیشاه کمک زیادی برای گلزنی در خط حمله به تیم می‌کنند.

کلهر درباره دیدار هفته پانزدهم پرسپولیس با نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: دیدار با نساجی برای پرسپولیس سخت است، چون نساجی همیشه مقابل تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال بازی‌های خوبی را ارائه کرده است. همچنین حمید مطهری شناخت خوبی از تفکرات و سبک گل‌محمدی دارد و چند سال با یحیی کار کرده است، اما امیدوارم گذشته از هر چیزی بازی پرسپولیس و نساجی زیبا و قشنگ باشد.

*مسئولان فدراسیون فوتبال آنقدر تعلل می‌کنند تا باز هم دیر شود

وی در پایان در مورد عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: این قدر مسئولان فدراسیون فوتبال تعلل می‌کنند تا باز هم دیر شود و در نهایت هم کی‌روش را برای چندمین بار به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌کنند. مشکل فوتبال ایران عدم برنامه‌ریزی است که این معضل باعث می‌شود که بسیاری از جوانان و استعدادهای فوتبالی از بین می‌روند و سرمایه‌های کشورمان به راحتی از فوتبال دل زده می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)