پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: همه مشکلات پرسپولیس از بازی رفت مقابل النصر و فاصله گرفتن مدیریت و سرمربی آغاز شد.

محمود کلهر در گفت و گو با برنا، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: پرسپولیس شروع خوبی در بازی داشت و تصور می‌کردم با توجه به گلزنی زودهنگام، ۲ یا ۳ گل دیگر هم بزند ولی تیم در فاز دفاع ناهماهنگ بود و در مجموع تیم شکست خورد.

وی افزود: پرسپولیس قصد داشت حملات گسترده و بی‌محابایی داشته باشد و این مساله باعث شد تا الدحیل در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر شود. همچنین اینکه خود الدحیل هم بدون استرس و با راحتی بازی می‌کرد. آنها جوانگرایی کرده بودند و نتیجه هم گرفتند. در مجموع پرسپولیس طراوت نداشت. باید به درخشش بیرانوند هم اشاره کنم که اگر درون دروازه نبود این تیم ۳ یا ۴ گل دریافت می‌کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس با گل‌محمدی به بن‌بست رسیده یا خیر گفت: پرسپولیس در حال حاضر در بحران به سر می‌برد. این بحران از بازی مقابل النصر شروع شد. از آن بازی بود که حواشی ایجاد شد و بین سرمربی و مدیریت فاصله افتاد. هم آن بازی از دست رفت و هم دیگر بازی‌ها. آن دیدار سرآغاز حواشی بود.

کلهر ادامه داد: یحیی شایستگی‌های خود را نشان داده و مخالف جدایی او هستم. او تا این لحظه تنها یک جام را از دست داده، در صورتی که سال گذشته همه جام‌ها را گرفته بود. نبود باقری هم تناثیر گذار است و به خود بازی‌ها هم باید اشاره کرد که هم بیشتر شده و هم سخت‌تر.

وی در پایان در مورد راهکار خود برای اوج‌گیری پرسپولیس گفت: ذهنیت بازیکنان باید درست شود. اگر تیم در یکی دو بازی آینده هم نتیجه نگیرد تمرکز تیم، تمام و کمال به هم می‌خورد. پرسپولیس هنوز حذف نشده بود اما اسم برانکو مطرح شده. این مساله اصلا درست نیست. این یک مشکل جدی است. نباید اسم او مطرح می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)