محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت: به عنوان یک هوادار و کسی که پرسپولیس را دوست دارم فکر می‌کنم این تیم در پست‌های دفاع چپ و فوروارد نیاز به بازیکن دارد.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در فصل آینده همزمان دارد. محمود کلهر ضمن بیان این جمله گفت: یحیی گل محمدی نیم فصل اول فوق العاده کار کرد و توانست به خوبی امتیازات را جمع آوری کرده و از رقبا پیش بیفتد. تنها شکست پرسپولیس برابر تراکتور تبریز رقم خورد که آن هم فکر می‌کنم در شرایط خاصی بود وگرنه تیم یحیی گل محمدی عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم نسبتا کاملی است که خریدهای خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشت. یحیی گل محمدی دست روی نفرات خوبی گذاشت و توانست چند مهره خوب و تأثیرگذار بخرد که نقش مهمی‌در قهرمانی این تیم در نیم فصل داشتند. البته اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود نیاز دارد که تقویت شود. این تیم با همه مشکلات و کاستی‌ها توانست انتظارات را برآورده کند اما نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود. یک مثل فوتبالی می‌گوید در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند چرا که هیچ تیمی دوست ندارد ببازد.

هافبک اسبق پرسپولیس افزود: تیم‌های پایین جدولی دنبال نیفتادن هستند و تیم‌های بالای جدول دنبال قهرمانی و این کار را سخت می‌کند. هیچ تیمی دوست ندارد راحت و مفت امتیاز بدهد و بنابراین کار پرسپولیس در نیم فصل دوم سخت تر خواهد بود.

وی در خصوص نیاز پرسپولیس به خرید بازیکن نیز تصریح کرد: اینکه در چه پُستی پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد را باید یحیی گل محمدی تشخیص بدهد. من به عنوان یک هوادار و کسی که پرسپولیس را دوست دارم فکر می‌کنم این تیم در پُست‌های دفاع چپ و فوروارد نیاز به بازیکن دارد. هرچند خرید بازیکن در نیم فصل دوم خیلی سخت و دشوار است. بازیکنی که خوب باشد نیم فصل بدون تیم نمی‌ماند که در نقل و انتقالات زمستانی تیم پیدا کند. باشگاه‌ها نیز بازیکنان خوب خود را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند و همین موضوع کار را برای خریدهای زمستانی سخت می‌کند. با این حال امیدوارم یحیی گل محمدی و پرسپولیس بتوانند نفرات تأثیرگذاری در دو پُست مورد نظر پیدا کنند. البته در دفاع چپ علی نعمتی و وحید امیری می‌توانند بازی کنند و تا کنون هم راضی کننده بوده اند اما نیمکت تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید قوی تر باشد.

وی در مورد بازی اخیر پرسپولیس برابر ون پارس اصفهان و کشیده شدن سرنوشت این دیدار حذفی به ضربات پنالتی نیز گفت: ماهیت جام حذفی همین است. جام حذفی تک بازی و جام شگفتی‌هاست. جامی‌که در آن تیم‌های کم نام و نشان وارد مسابقات می‌شوند تا با شگفتی سازی برابر تیم‌های بزرگ نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند. بازی با ون پارس اصفهان هم همین سختی را داشت و حریف با همه وجود بازی کرد و شاید بچه‌های پرسپولیس هم ناخواسته حریف را دست کم گرفتند. با این حال اولین بازی با برد و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به پایان رسید و باز جای شکرش باقی است که شگفتی خلق نشد. انشالله پرسپولیس با تقویت خود برای دوگانه لیگ برتر و جام حذفی استارت خواهد زد.

محمود کلهر که از دوران بازی رابطه بسیار خوبی با مجتبی محرمی دارد درخصوص بستری شدن و عمل جراحی این پیشسکوت پرسپولیس نیز تصریح کرد: شکی نیست که در ورزش و فوتبال ایران قهرمان زنده را عشق است! مجتبی محرمی فوتبالیست ملی و ارزنده این مملکت بوده که یک زمانی ۱۰۰ هزار نفر را به استادیوم آزادی می‌کشاند اما امروز در بستر بیماری افتاده است. انتظار می‌رود دوستان مدعی و مسئول حداقل سراغی از این ستاره و پیشکسوتانی بگیرند که به خاطر عشق و تعصب به پیراهن پرسپولیس قید پیشنهادات آنچنانی را زدند. مجتبی محرمی اگر آن زمان به پیشنهاد کشاورز یا بانک تجارت پاسخ مثبت می‌داد می‌توانست ۵ یا ۶ آپارتمان و مغازه در تهران بخرد اما پای پرسپولیس ماند. ما نباید این قدر فراموشکار باشیم و این چنین بزرگان فوتبال خود را فراموش کنیم. مجتبی محرمی اسم بزرگی داشته و دارد و نیازی هم شاید به کسی نداشته باشد اما معرفت چه حکم می‌کند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)