پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مدیران این باشگاه باید قبل از اتمام فصل، قرارداد اوسمار و چند بازیکن تأثیرگذار تیم را تمدید می‌کردند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جدایی سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس از این تیم گفت: من معتقدم باشگاه می‌توانست بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی را حفظ کند، ولی متأسفانه آنها جدا شدند و بعد از اتمام فصل هم اوسمار تصمیم به جدایی گرفت. این بازیکنان در این چند سال شایستگی خودشان را نشان دادند و اوسمار هم بعد از قبول هدایت پرسپولیس، نتایج خیلی خوبی گرفت، ولی باشگاه برای حفظ این مربی مدام امروز و فردا کرد.

وی ادامه داد: اوسمار خودش راضی بود بماند و این طبیعی بود که وقتی او پرسپولیس را قهرمان کرد، پیشنهادهای بهتر به دستش برسد. وقتی او در پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت باشگاه هم باید خیلی زود و قبل از اینکه فصل به اتمام برسد قراردادش را تمدید می‌کرد، ولی آنقدر در بخش مدیریتی مشکل داشتیم که سرمربی جدا شد و چند بازیکن مؤثر پرسپولیس هم این تیم را ترک کردند. پرسپولیس نباید این سه بازیکن و همچنین اوسمار را از دست می‌داد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود چرا باید عناصر مهم و تأثیرگذارش را از دست بدهد؟ بعضی مسائل خیلی راحت در پرسپولیس اتفاق می‌افتاد که حتی می‌توان به جدایی یحیی گل‌محمدی و کریم باقری هم اشاره کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: این تیم در فصل جدید باید در سه جام بجنگد، ولی باشگاه هنوز بازیکن جدید نگرفته است و چند بازیکن دیگر هم انگار در آستانه جدایی قرار دارند. این شرایط برای هواداران نگران‌کننده است و امیدوارم باشگاه برای فصل جدید یک تیم پرقدرت ببندد و بازیکنان باکیفیت جذب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخی انتقادها که از انتخاب گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید این تیم صورت گرفته است، تصریح کرد: بعضی از مربیان خارجی با آمدن و رفتن‌شان برای باشگاه‌های ایرانی چالش مالی ایجاد کرده‌اند. نظر بعضی‌ها این است که گاریدو کارنامه چندان خوبی نداشته، ولی باید صبر کرد و قضاوت هنوز زود است. او قطعاً محکوم به قهرمان کردن پرسپولیس است چون هواداران به چیزی جز این راضی نیستند. گاریدو قطعاً در پرسپولیس کار سختی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)