پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرامش و همدلی به پرسپولیس بازگشته و همین مسئله باعث بالا رفتن کیفیت فنی این تیم در دیدارهای اخیر شده است.
 

محمود کلهر ، در رابطه با پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر گفت: پرسپولیس نسبت به چند وقت اخیر بازی متفاوتی نسبت انجام داد و بازیکنان و کادر فنی انگیزه بسیار زیادی داشتند. حضور محمد حسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام جدید باشگاه که سابقه حضور در هیأت مدیره پرسپولیس را داشته و همچنین حمایت‌هایی که دیشب پیشکسوتان انجام دادند باعث شد کادر فنی با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: در این مدت صحبت‌هایی در رابطه با کادر فنی مطرح شد که باعث شد آنها کمی دلسرد شوند، ما باید اعتمادی که به مربیان خارجی می‌کنیم را نسبت به مربیان داخلی هم داشته‌ باشیم، پرسپولیس دیروز در فضایی که آرامش زیادی داشت به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی ارائه دهد. سرخپوشان مقابل تیمی بازی می‌کردند که هزینه‌های بسیار زیادی انجام داده و دارای بازیکنان چند ملیتی است، هدایت این تیم بر عهده لادروپی است که بازیکن بزرگی بوده و از دانش فراوانی بهره می‌برد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: هواداران روز گذشته حمایت بسیار خوبی از پرسپولیس انجام دادند و همین مسئله باعث شد بازیکنان روحیه بالاتری داشته باشند و به خود باوری برسند، شرح وظایف بازیکنان در تمامی نقاط زمین مشخص بود، سوشا مکانی روز خوبی را پشت سر گذاشت، محسن بنگر در قلب دفاع عملکرد قابل قبولی ارائه داد، اومانیا در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شد، حاتمی نشان داد یک بازیکن خوب و رونده در دفاع راست است، علیرضا نورمحمدی با وجود اینکه در پست غیرتخصصی خود بازی می‌کرد بسیار مثبت کار کرد، او البته اجازه نفوذ نداشت. گابریل هم در کنار محمد نوری که احیاء شده است بسیار قوی کار کرد و احمد نورالهی به عنوان یک بازیکن جوان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

وی تاکید کرد: خط هافبک پرسپولیس نقطه قوت این تیم بود، البته در خط حمله بازیکنان بسیار موثر بازی کردند و در کل باید بگوییم که پرسپولیس در تمامی نقاط روز گذشته عملکرد قابل قبولی داشت. همان زمان که خیلی‌ها می‌گفتند پرسپولیس بازیکن ندارد من اعتقاد داشتم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و فقط نیاز به حمایت دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در بعضی از بازی‌ها بسیار خوب بازی می‌کند و در بعضی مسابقات دیگر عملکرد بسیار ضعیفی دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل پرسپولیس با تنش‌های فراوانی روبرو بود، در هر تیمی که اتحاد و صمیمیت کم باشد مشکلات زیادی به وجود می‌آید، وقتی در پرسپولیس تعامل ایجاد شد این تیم شرایط بهتری پیدا کرد و در 3 دیدار اخیر تاثیرات مثبت آن را می‌بینید. حضور نژاد فلاح و مدیریت خوب او هم مزید بر علت شد، مهمترین مسئله در پرسپولیس بحث مدیریت است، افراد متخصص باید تلاش کنند تا پرسپولیس از حاشیه دور شود. خوشبختانه افرادی در هیأت مدیره پرسپولیس هستند که تجربیات فراوانی دارند، امیدواریم این روند در نهایت منجر به آن شود که پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگشته و بتواند همان تیم قدرتمند سابق شود.

کلهر در رابطه با دیدار پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان عنوان کرد: شرایط بازی‌های آسیایی کاملاً متفاوت از لیگ برتر است، سرخپوشان در چند سال اخیر نتایج خوبی در آسیا نگرفتند، پیروزی مقابل لخویا باعث می‌شود که تیم با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به مصاف بنیادکار می‌رود، پرسپولیس از لحاظ تهاجمی تیم بسیار خوب و منسجمی نشان داده ولی تیم در دفاع هنگام حمله ضعف‌هایی دارد که خوشبختانه برخلاف لیگ برتر ندیدیم. کادر فنی باید تمهیداتی بیاندیشد که در آسیا از این مسئله ضربه نخورد، به هر حال بنیادکار تیمی قوی و فیزیکی است که پرسپولیس باید با تمرکز کامل به مصاف حریف برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)