پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: با عملکرد خوب و شناختی که کی روش از فوتبال ما دارد باید تا جام جهانی آینده در تیم ملی ما حضور داشته باشد.

محمود کلهر در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه گفت: عملکرد فوق العاده ای داشتیم. هم نتایج خوبی کسب کردیم و هم به چهار امتیاز رسیدیم. نکته مهم در این دیداره انفجار تیمی ای بود که بین ملی پوشان وجود داشت. اگرچه اشکالات و ضعف هایی هم در تیم ما مشهود بود ولی در مجموع تیم ملی نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و توانست دل مردم ایران را شاد کند.

وی تأکید کرد: ما در خط حمله بازیکنان خوبی داشتیم. خط هافبک ما هم عملکرد خوبی داشت و در دفاع نقاط ضعفی داشتیم که می توان در آینده و برای شروع جام ملت های آسیا آن ها را برطرف کرد. شاید نکته مثبت تیم ملی ما این بود که هر بار گل خوردیم به سرعت در صدد جبران آن برآمدیم و همین باعث می شد تا حریف پی به قدرت تیم ملی ایران ببرد.

کلهر در پاخ به این پرسش که آیا فکر می کردید در سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال بتوانید ارائه گر بازی خوب باشیم؟ اظها رداشت: بازی با پرتغال را پیش بینی می کردم اما فکر نمی کردم برابر اسپانیا و مراکش ارائه گر بازی خوب باشیم. البته فاصله اسپانیا با دیگر تیم ها بیشتر بود و اعتقاد دارم از نظر مهره اگر رونالدو را از پرتغال می گرفتیم یک تیم معمولی به حساب می آمد ولی اسپانیا از نظر حرفه ای در جایگاه ویژه ای قرار دارد و عملکرد قابل قبولی داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شاید اگر تیم ملی ما قبل از شروع جام جهانی بازی های تدارکاتی بهتری انجام می داد وبا تیم های صاحب نام دست و پنجه نرم می کرد می توانستیم به صعود امیدوار باشیم ولی باید بپذیریم که نبود بازی های تدارکاتی باعث شد تا نتوانیم صلابت همیشگی را داشته باشیم.

وی در خصوص این که گفته می شود کی روش می خواهد از ایران برود، گفت: در حال حاضر منطقی نیست که او تیم ملی را ترک کند با توجه به شناختی که از فوتبال ما لیگ داخلی و بازیکنان دارد باید تا جام جهانی آینده در ایران بماند تا بتوانیم با او به مرحله بعد صعود کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اختلاف این روزهای کی روش و برانکو و مصاحبه هایی که علیه یکدیگر انجام می دهند، خاطرنشان کرد: رفتار این دو حرفه ای نیست و تنها به فوتبال ما ضربه می زند. سرمربی تیم ملی باید تعامل بیشتری با مربیان باشگاهی داشته باشد و از آنها کمک بگیرد و اعتقاد دارم تنها کسی که می تواند این مشکل را برطرف کند، رئیس فدراسیون فوتبال است. کی روش و برانکو باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند و نباید این چنین علیه یکدیگر موضع گرفته و نسبت به عملکرد یکدیگر مصاحبه های تند انجام دهند.

کلهر در پایان و در پاسخ به این پرسش که بهترین های ایران در جام جهانی چه کسانی بودند، گفت: در مجموع همه خوب بودند و نتایج ما نشان دهنده عملکرد مثبت آنها بوده است اما امید ابراهیمی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند را بهتر از همه دیدم و آنها توانستند نشان دهند که در لیگ داخلی ما بازیکنان بزرگی وجود دارد که می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)