سرمربی 46 ساله دورتموند شکی ندارد که تیمش فصل خوب دیگری را در رقابت های اروپایی پشت سرخواهد گذاشت.

 

یورگن کلوپ سرمربی باتجربه بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش شانس زیادی برای رسیدن به مراحل حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد. دورتموند دیشب موفق شد تا در دور دوم رقابتهای مرحله گروهی با نتیجه 0-3 از سد المپیک مارسی عبور کند.

سرمربی دورتموند که به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت هدایت تیمش نبود، از روی سکوهای ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بازی را دنبال کرد و در این بازی روبرت لواندوفسکی و مارکو رویس گلهای زردپوشان را به ثمر رساندند.

در پایان این بازی کلوپ به خبرنگاران گفت:« اگر تیم ما بتواند مثل بازی سه شنبه شب به بازی کردن ادامه دهد، من اجازه خواهم یافت که در کمال آرامش بازی را از روی سکوها دنبال کنم. بازی فوق العاده ای بود و ما مقابل تیمی با کیفیت بازی خوبی را ارائه دادیم. حالا ما در جایگاه خوبی در جدول مرحله گروهی هستیم.»

او ادامه داد:« ما در بازی سه شنبه مجبور بودیم تا با ریتم بالایی بازی کنیم. اگر چند کیلومتر کمتر دویده بودیم، ممکن بود به دردسر بیفتیم.»

درپایان این بازی لواندوفسکی هم با ابراز رضایت از نحوه عملکرد هم تیمی هایش گفت:« ما بدون هیچ عیب و نقصی برنامه هایمان را پیاده سازی کردیم. ما از نتیجه بازی راضی و خوشحالیم ولی باید در بازی بعدی مان هم همین عملکرد را به اجرا بگذاریم. مارسی در جریان این بازی فرصت چندانی نداشت و این واقعا رضایت بخش است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)