سرمربی تیم قهرمان دو فصل گذشته بوندس‌لیگا معتقد است شاگردانش در جدال خانگی با ولفسبورگ بازی برتری ارائه داده و مستحق شکست نبودند.

  •  
  •  
  •  

شب گذشته در ادامه هفته شانزدهم لیگ فوتبال باشگاهی آلمان بورسیادورتموند که در دو سال گذشته مقام قهرمانی را کسب کرده، در زمین خود مقابل چشم 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک 3 بر 2 مغلوب ولفسبورگ شد.

پس از این نتیجه یورگن کلوپ اظهار داشت: در فصل جاری خیلی کم اتفاق افتاده بود که مثل این بازی، بر حریف بسیار مسلط باشیم. بخصوص در نیمه اول دیدیم که ولفسبورگ هیچ کاری در بازی نتوانست انجام دهد. پس از‌ آنکه گل اول را زدیم و میهمان نتیجه را برابر کرد وضعیت تغییر کرد.

وی ادامه داد: پس از آن ولفسبورگی‌ها به بازی برگشتند و بهتر عمل کردند. با این حال تیم من یکی از بهترین دیدارهای خانگی‌اش را انجام داد، اما افسوس که نتیجه را واگذار کردیم.

در پیکار فوق ابتدا زردپوشان توسط مارکو رویس در دقیقه 6 از میهمان پیش افتادند، اما دیگو، بازیکن برزیلی سبزپوشان در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. در دقیقه 41 «گرگ‌ها» ‌(ولفسبورگ) با گلزنی نالدو پیش افتادند؛ اما در دقیقه 61 بلاژوفسکی با استفاده از ضربه پنالتی بازی را 2 بر 2 کرد. با این حال دقیقه 73 باس دوست، گلزن هلندی میهمان از غفلت زردپوشان استفاده کرد و باعث کسب پیروزی 3 بر 2 شد.

این مربی در مورد اخراج مارسل اشملسر در دقیقه 35 نیز عنوان کرد: این اخراج هیاهو راه انداخت و باعث شد دروازه‌ ما باز شود. پس از آن اخراج بحث برانگیز  که تیم نیز اعتراض داشت، همه بی‌قرار و ناآرام شدند. با این حال به بازی برگشتیم و بازی را برابر کردیم اما چوب عدم آرامش خود را خورده و شکست را پذیرا شدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)