سرمربی بورسیا دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

  •  
  •  
  •  

یورگن کلوپ پس از پیروزی 4 بر یک مقابل رئال مادرید در زیگنال ایدونا پارک و برداشتن گامی بزرگ به سوی فینال لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به جدایی گوتسه در فصل بعد از این تیم اظهار داشت: خوشبختانه آن قدر تجربه دارم که بدانم ما هنوز دور برگشت را پیش رو داریم. به گوتسه افتخار می‌کنم؛ او عالی بازی کرد و از هواداران سپاسگزارم که در این شرایط واکنش خوبی داشتند.

وی ادامه داد: امشب فوتبال ناب را شاهد بودیم. بازیکنان من مهارناپذیر بودند. نمایشی باور نکردنی از تیمم شاهد بودیم. مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و این هرگز بازی سختی نبود. در 25 دقیقه اول ما فوق‌العاده بودیم سپس کمی از مسیر خود دور افتادیم و به آنها اجازه دادیم به بازی برگردند. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم مثل ابتدای مسابقه بازی کنند که بسیار بهتر از آن هم کار کردیم. نمی‌دانم چگونه منظورم را به انگلیسی بیان کنم اما انگار کاری در نیمه دوم کلید خورد.

سرمربی دورتموند خاطرنشان کرد: فینالی تمام آلمانی اکنون پس از بازی‌های دور رفت کمی محتمل‌تر به نظر می‌رسد اما می‌دانیم که هنوز یک مسابقه سخت دیگر در مادرید باقی مانده است.

وی اضافه کرد: تجربه فوق‌العاده‌ای بود که بدون در نظر گرفتن اینکه چه اتفاقی در دور برگشت می‌افتد، در خاطر تمام کسانی که در آن نقش داشتند، باقی خواهد ماند.

کلوپ تأکید کرد: بدی بازی در دور رفت و برگشت این است که با وجود این پیروزی باید یک مسابقه دیگر هم در مادرید برگزار کنیم. بنابراین باید خونسرد باشیم و با این بازی از خود بیخود نشویم. همه ما می‌دانیم که بازی کردن در مادرید مثل آب خوردن نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)