سرمربی بورسیا دورتموند پس از شکست تیمش در خانه نایب قهرمان فصل گذشته سری A ، به شایستگی حریف ایتالیایی اذعان کرد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ پس از شکست 2 بر یک تیمش در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی به برتری میزبان اعتراف کرد و این تیم را شایسته کسب هر 3 امتیاز بازی دانست.

کلوپ در طول بازی به خاطر اعتراض بیش از حد و فریاد زدن بر سر داور چهارم بعد از به ثمر رسیدن گل اول ناپولی توسط گونسالو هیگواین، از کنار زمین اخراج شد و این در حالی بود که کمی بعد از او، رومن وایدنفلر دروازه‌بان تیمش هم به خاطر ممانعت از ورود توپ به دروازه‌اش با دست در خارج از محوطه جریمه، کارت قرمز گرفت.

کلوپ در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: داور چهارم مرا واقعا عصبانی کرد و باعث شد به او بگویم که انگار هیچ چیز را نمی‌بیند. قبول دارم که اشتباه کردم و بابت این موضوع از او عذرخواهی می‌کنم. در آن لحظه احساسات بر من غلبه کرده بود و سبب شد آن رفتار ناشایست را داشته باشم. بلافاصله بعد از اخراج من، یک کارت قرمز دیگر هم از جیب داور درآمد و شرایط تیم را حتی بدتر از قبل کرد. از آن به بعد بازی دیگر بد پیش رفت. در نیمه دوم توپ را به تیرک افقی زدیم اما این کافی نبود.

کلوپ افزود: من ادامه بازی را از سکوها تماشا کردم چون نمی‌دانستم که باید به کجا بروم. من تعویض‌های تیمم را با ایمان کامل به تفکرات و تجربیات دستیارانم تماشا کردم اما تماشای بازی از آن بالا سخت بود چون نمی‌توانستم هیچ تصمیمی بگیرم و تیمم را راهنمایی کنم.

به لطف این پیروزی، ناپولی هم امتیاز با آرسنالی که در خانه مارسی 2 بر یک پیروز شد، در صدر جدول گروه F قرار گرفت و نشان داد که یک مدعی برای صعود از این گروه است. کلوپ با تاکید به این موضوع ادامه داد: ناپولی بازیکنان خارق‌العاده ای دارد و به نظر من در لیگ قهرمانان امسال می‌تواند تا مراحل پایانی بالا برود، هر چند هنوز فقط یک بازی گذشته است. اگر می‌توانستیم این بازی را ببریم برد فوق‌العاده‌ای به دست می‌آوردیم چون تیم بزرگی را شکست داده بودیم.

سرمربی بورسیا دورتموند در خاتمه تصریح کرد: هر فصل لیگ قهرمانان با فصل دیگرش فرق دارد اما من با اینکه در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته‌ایم به آینده خوشبین هستم. باید بگویم که شکست حق‌مان بود اما همه کارهایی که انجام دادیم هم بد نبود. ما از بازی خودمان انتقاد می‌کنیم و همیشه آماده جبران اشتباهات‌مان هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)