پرسپولیس نیوز : کلینیک باشگاه پرسپولیس که با تلاش مدیران عامل قبلی به وضعیت بسیار خوبی رسیده بود بسته شد.

کلینیک پرسپولیس تعطیل شد.خبر کوتاهی که می تواند هر هوادار و علاقمندی به این باشگاه پرهوادار را ناراحت کند. این کلینیک در زمان مدیریت عباس انصاری فرد طی توافق با داریوش سودی راه اندازی شد و  در زمان مدیریت حبیب کاشانی به درفشی فر منتقل و البته کاملا تجهیز شد تا به یکی از اقدامات ماندگار کاشانی تبدیل شود. در ادامه رویانیان،پروین و سیاسی نیز برای کلینیک همه کار کردند تا به درستی تجهیز شود.چرا که از اهمیت یک کلینیک با امکانات مطلع بودند.با این اقدامات و انتقال کلینیک به درفشی فر بازیکنان مصدوم پرسپولیس کار بسیار راحت تری برای مداوا داشته و دیگر لازم نبود به واسطه عدم امکانات لازم راهی کلینیک باشگاه استقلال به عنوان باشگاه رقیب  رفته و با مداوا زیر نظر پزشک و کلینیک تیم رقیب هزار و یک حرف و حدیث را به جان بخرند. در این میان حتی بازیکنان پرسپولیسی سایر تیم ها نیز برای مداوا راهی کلینیک پرسپولیس شده تا احساس راحتی و امنیت بیشتری کنند.
اینطور که از شواهد و قرائن پیداست از سوی طاهری تصمیم گرفته شده تا در محل کلینیک پرسپولیس مرکز تصویربرداری برای سایت باشگاه پرسپولیس راه اندازی شود تا بازیکنان در این محل حضور پیدا کرده و با قرار گرفتن مقابل دوربین های عکاسی و فیلم برداری باشگاه،فیلم و عکسشان روی خروجی سایت باشگاه قرار گیرد.

این کلینیک در شهریور ماه امسال به دلیل اختلاف با مدیریت قبلی آن داریوش سودی رئیس دانشگاه پرسپولیس به تعطیلی کشیده شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)