پرسپولیس نیوز : مسوول کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: کلینیک برای شروع فصل جدید و ارایه خدمات به بازیکنان کاملا آماده است و به دستگاه‌های جدیدی به منظور ارتقاء آمادگی بازیکنان نیز مجهز شده است.

داریوش سودی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: کلینیک باشگاه پرسپولیس طبق فصل‌های گذشته، آمادگی کامل برای ارایه خدمات به اعضای تیم را دارد. در این مدت هم کلینیک فعال بوده و مراجعین مختلفی از سایر رشته‌های ورزشی و تیم‌های لیگ برتر داشته‌ایم. البته ما امیدواریم اعضای تیم پرسپولیس در کل نیاز چندانی به کلینیک پیدا نکنند.

وی ادامه داد: همچنین کلینیک به تجهیزات جدید مجهز شده است که کارکرد آنها افزایش کارآیی بازیکنان است و در صورت صلاحدید کادر فنی در اختیار اعضای تیم خواهد بود. در این ارتباط یک وسیله جدید برای تست سیستم تعادلی تهیه شده است که در جریان آسیب‌دیدگی‌ها هم برای سنجش وضعیت بهبودی بازیکنان کارآیی دارد. ضمن اینکه وسیله جدید دیگری که تهیه شده است، دستگاه پیشرفته‌ای است که از آن برای کاهش استرس‌ها و هیجان‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه با یکسری تمرینات مغزی با استفاده از مونیتوری که دارد، روی افزایش تمرکز تاثیرگذار است و استفاده از آن کار جدیدی در دنیا محسوب می‌شود و فکر می‌کنم پرسپولیس تنها باشگاه ایرانی باشد که از آن بهره می‌برد.

سودی خاطر نشان کرد: همچنین دستگاه جدیدی با همکاری یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور طراحی شده است که در آن از سه دوربین برای کنترل حرکت فرد استفاده می‌شود. این دستگاه با تصویرسازی در تلویزیونی که پیش روی فرد قرار می‌گیرد، شرایط را شبیه سازی کرده و تاثیر آن افزایش تمرکز، تعادل و سرعت عمل خواهد بود. در حال حاضر چند روزی است که محمد قاضی از این وسیله استفاده کرده و اعلام رضایت می‌کند. البته برای بررسی میزان اثر آن منتظر گذشت زمان لازم هستیم.

داریوش سودی در پایان تصریح کرد: در واقع هدف ما این است که کلینیک باشگاه، مجموعه‌ای نباشد که فقط در زمان مصدومیت به تیم خدمات بدهد و می‌خواهیم امکاناتی را مستقر کنیم که هدف از آن کمک به بهره‌وری بیشتر از بازیکنان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)