پرسپولیس نیوز : مراسم ختم مرحوم همایون بهزادی اسطوره و از بنیان گذاران باشگاه پرسپولیس عصر روز چهارشنبه درحالی برگزار شد که بار دیگر شاهد یک اتفاق تکراری و تلخ بودیم.

چهارشنبه خیلی ها به مسجدجامع شهرک غرب رفتند از بازیکنان تیم تراکتورسازی گرفته تا مدیران و مربیان فوتبالی و اهالی رسانه و حتی هنر و سیاست، اما غیبت یک دسته خیلی توی ذوق می زد آن هم کسی نبود جز بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس!

اتفاقی که چند بار در ماه های گذشته افتاده بود این بار به شکل تلخ تری خودنمایی کرد و به جز محسن بنگر که برای عرض تسلیت درگذشت همایون بهزادی حاضر شد هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس در مسجد شهرک غرب دیده نشدند!

این اتفاق پس از درگذشت مرحوم مرتضی احمدی قدیمی ترین هواداران فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و نجی الله حسینی هوادار درگذشته پرسپولیس حین بازی با نفت تهران هم امسال رخ داده بود اما تکرار آن در مراسم سرطلایی فوتبال ایران و پرسپولیس عجیب تر بود تا این سوال پیش بیاید واقعا یک توک پا حضور در مجلس و تسلیت درگذشت یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ باشگاه آن قدر برای سرخپوشان سخت است که نمی توانند در میان تمامی برنامه های رنگارنگ روزانه خود جای خالی برای آن پیدا کنند و دینی که به گردنشان است را ادا کنند؟

بی توجهی به درگذشت رضا احدی در میان آبی پوشان در اردوی تیم رقیب و شادی پس از گل یک روز پس از درگذشت همایون بهزادی در جمع سرخپوشان و امروز برگزاری مراسم ترحیم او بدون حضور هیچ بازیکنی جز یک نفر اتفاقات سلسله واری است که بیش از هر زمانی زنگ افول اخلاق و جوانمردی در میان ورزشی ها را در گوشمان به صدا درمی آورد. / Hassan_Mahdavi

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)