پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ابراز امیدواری کرد که مهاجمان پرسپولیس در بازی با این تیم هم موقعیت‌های گل را از دست بدهند.
 
فراز کمالوند در مورد شرایط تیم گسترش فولاد تبریز پیش از دیدار روز دوشنبه با پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم بسیار خوب است و برای بازی با پرسپولیس تمام نفرات‌ خود را در اختیار داریم. تنها مشکل ما این بود که به خاطر سرمای تبریز چند روزی نتوانستیم خوب تمرین کنیم.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی خوش‌فکری دارد. این تیم نسبت به فصول گذشته فوتبال بهتری بازی می‌کند. در مجموع معتقد هستم که بازی سختی با پرسپولیس خواهیم داشت هرچند بچه‌های ما هم برای این بازی انگیزه فراوانی دارند. فکر می‌کنم بازی خوبی شود و امیدوارم دست پر به تبریز برگردیم.
 
سرمربی گسترش فولاد تبریز در خصوص اینکه آیا روی گل‌نزن بودن مهاجمان پرسپولیس حساب باز کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم مهاجمان پرسپولیس در بازی با گسترش فولاد هم موقعیت‌های گل را از دست بدهند و از بازی بعد از گسترش فولاد دوباره گلزنی کنند.
 
کمالوند افزود: گلزنی یک امر ذاتی است و جزو مواردی است که با تمرین کردن درست نمی‌شود. فوتبال ما از نظر گلزنی دچار مشکل است و فقر مهاجم خوب در فوتبال ایران احساس می‌شود. اتفاقاً پرسپولیس جزو تیم‌های است که مهاجمان خوبی در اختیار دارد و مشکل مهاجم ندارد.
 
وی در واکنش به تغییر و تحولات انجام شده در کادر فنی تراکتورسازی گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تراکتورسازی و اتفاقات آن صحبت نکنم و تمرکزم روی گسترش فولاد باشد.
 
سرمربی گسترش فولاد تبریز در پایان در مورد منتفی شدن حضور جاسم کرار در این تیم اظهار داشت: کرار قبل از اینکه با ما مذاکره کند به کشورش سفر کرد، ضمن اینکه او از اتفاقاتی که در ایران برایش رخ داده بود ناراحت بود و برای ادامه حضور در فوتبال ایران میلی نداشت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)