مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه تراكتورسازي اعلام كرد كه براي فصل جديد نمي‌تواند كمالوند را حفظ كند.

سايت باشگاه تراكتورسازي نوشت:
“علي رغم اينكه بيش از 2 هفته از جواب استعلام باشگاه از سازمان ليگ در خصوص ادامه همكاري فراز كمالوند با تراكتورسازي با شماره نامه 795/110-م مورخه 1390/03/07 واصل شده بود كه نتيجه منفي اعلام شده بود؛ همه تلاش ها براي رفع مشكل پيش آمده معطوف شد.

متاسفانه علي رغم پيگيري هاي حضوري در هفته گذشته كه با همكاري آقاي آجرلو نيز دنبال شد نتيجه اي حاصل نشد. بنابراين كمالوند نمي تواند مربيگري تيم تراكتورسازي را بر عهده بگيرد. برابر اطلاع، نامبرده به سازمان ليگ فراخوانده شده است.

مديريت باشگاه در اين روزها كه از سويي با مسئله فوق مواجه بود و براي رفع مشكل بوجود آمده تلاش مي كرد و از سويي نگران آينده سرمربي تيم تراكتورسازي بود با بررسي هاي مختلف روي گزينه هاي ديگر، چند نفر از مربيان سرشناس را مد نظر قرار داد و صحبت هايي نيز انجام شد. امروز كه عدم امكان همكاري كمالوند اعلام مي شود سرمربي جديد تراكتورسازي كه توافق لازم نيز با ايشان به عمل آمده به زودي به همه دوستداران تراكتور اعلام مي شود و از اينكه از بابت از دست دادن مهره هاي كليدي تيم از سوي برخي ها، در بين هواداران ايجاد نگراني شده است بي پايه و اساس بوده و به اميد خدا تراكتور 90 را همه در خاطره ها حك خواهند كرد. “

 

 

امير قلعه نويي سرمربي تيم تراكتور سازي تبريز شد

امير قلعه نويي سرمربي تيم تراكتور سازي تبريز شد.

يك منبع موثق در باشگاه تراكتور سازي كه نخواست نامش فاش شود امروز با تاييد اين خبر گفت: امير قلعه نوعي امروز با مسئولان تيم تراكتور سازي براي هدايت اين تيم در فصل 91-90 به توافق رسيده و قرار داده يك ساله منعقد كرد.

وي بدون ذكر مبلغ قرار داد وي گفت: اگر قلعه نويي به قهرماني و يا صعود تراكتور سازي به باشگاه‌هاي آسيا شود 25 درصد به مبلغ قراردادش بابت پاداش افزوده خواهد شد. وي همچنين از توافق اين باشگاه با يك اسپانسر جديد خبر داد.

اين منبع آگاه همچنين از احتمال تغييرات مديريتي اين باشگاه خبر داد و خاطرنشان كرد: در 24 ساعت آينده شايد در راس مديريتي اين باشگاه نيز شاهد تغييراتي باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)