پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد اعلام کرد که هرچند به پرسپولیس علاقمند است اما به باشگاه تبریزی تعهد داشته و تمام تلاش خود را برای موفقیت با این تیم به کار می‌بندد.

فراز کمالوند در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را برابر پرسپولیس پیش رو داریم زیرا همیشه بازی کردن مقابل سرخابی‌های تهرانی بسیار مشکل است. البته با توجه به پخش نشدن بازی‌های پرسپولیس، آنالیز این تیم دشوار بوده و کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه 22 روز است هدایت گسترش فولاد را برعهده گرفته که در این روزها تیمش 3 بازی خارج از خانه داشته، اضافه کرد: بعد از بازی با پرسپولیس حدود 20 روز تعطیلی داریم و با تمریناتی که انجام خواهیم داد، سعی می‌کنیم شرایط‌‍مان را بهتر کنیم. همه دیدارهای گذشته تیم سخت بود اما تلاش می‌کنم در نیم فصل گسترش فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه آیا برای انتخاب این تیم ریسک نکردید؟ اظهار کرد: همیشه موفقیت آن سوی ریسک است، من به بازیکنانم اعتماد و اطمینان دارم. تلاش می‌کنیم در نیم فصل با جذب بازیکن جدید شرایط تیم خود را بهتر کنیم.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا از هفته ششم می‌دانستید قرار است جایگزین مهدی تارتار در تیم گسترش فولاد شوید؟، تاکید کرد: این صحبت‌ها شایعه است زیرا حتی لباس گرم هم با خود به تبریز نبردم زیرا نمی‌دانستم قرار است در این تیم بمانم یا نه. متاسفانه هنوز کارم را در گسترش شروع نکردم، حرف و حدیث پشت سرم شروع شد که این موضوع در فوتبال ایران عادی استو

"در جایی اعلام کردید از بچگی عاشق پرسپولیس بوده‌اید، آیا این موضوع تاثیری در جریان بازی نخواهد داشت؟" وی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: طبیعی است هرکسی از دوران کودکی به یکی از این دو تیم علاقمند است. البته به این صراحت نگفتم که عاشق پرسپولیس هستم اما از بچگی قلبنا این تیم را دوست داشتم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد همچنین گفت: البته در حال حاضر به باشگاه گسترش فولاد تعهد دارم و مطمئم باشید تمام فکر و ذهن و هم و غم خود را برای موفقیت تیم گسترش در نیم فصل دوم به کار می‌بندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)