پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پر‌سپولیس امیدوار است همراه با تیم ‌ملی امید به المپیک صعود کند.

میلاد کمندانی  درباره حضورش در ترکیب پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: خدا شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها این فرصت نصیب من شد و توانستم برای پر‌سپولیس بازی کنم. روز گذشته (یکشنبه) تمام تلاشم را انجام دادم و هر چه داشتم گذاشتم تا برای تیم مفید باشم.

وی افزود: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در نهایت شکست خوردیم. به دنبال کسب پیروزی بودیم اما به آن چیزی که می‌خواهیم نرسیدیم. حریف به این برد نیاز داشت و فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. به تیم گسترش فولاد هم تبریک می‌گویم که توانستند به پیروزی برسند.

کمندانی تصریح کرد: نمی‌دانم ایراد کار تیم ما کجاست اما این را می‌دانم که بازیکنان ما با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کنند. همه با انگیزه بالا کار می‌کنند اما اشتباهاتی رخ می‌دهد که باعث شکست تیم می‌شود.

وی درباره حضور برانکو در پر‌سپولیس هم گفت: مربی قبلی تیم به من بازی نمی‌داد اما از زمانی که برانکو آمده شرایط من بهتر شده است. هر مربی نظر خاص خودش را دارد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد برانکو را بدهم و برای تیم مفید باشم.

کمندانی درباره جضور در تیم ‌ملی امید هم گفت: تیم خوبی داریم و این پتانسیل‌ را داریم که به المپیک صعود کنیم اما می‌توانیم بعد از مدت‌ها طلسم شکن باشیم و به المپیک صعود کنیم.

وی به دیدار پر‌سپولیس مقابل استقلال اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: داربی بازی بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد در این دیدار بازی کند و برای تیمش گلزنی کند. ما شرایط خوبی داریم و می‌توانیم پیروز این میدان باشیم. من هم امیدوارم در این دیدار فرصت بازی برایم به وجود بیاید تا خودم را نشان بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)