پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تا جمعه می توانیم یک ریکاوری خوبی انجام دهیم و در مقابل تراکتور که حریف بسیار پرقدرتی هم است با تمام قوا به میدان برویم.

میلاد کمندانی  در خصوص دیدار  پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. جام حذفی بازی ها بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه برای تیم ها بسیار گران تمام می شود. خوشحالم که تیم توانست در این بازی پیروز شود و به دور بعد صعود کند.

وی در خصوص حضور 90 دقیقه ای خودش برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس گفت: این اولین باری بود که در زمان حضورم در پرسپولیس 90 دقیقه کامل را بازی کردم و از این بابت هیجان زده هستم. من تمام تلاشم را انجام دادم تا دستورات برانکو را اجرا کنم و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان از من راضی بوده باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم ارائه بازی زیبای پرسپولیس در دو، سه بازی اخیر ادامه داد: وقتی شما در جام حذفی بازی می کنید باید سعی کنید با احتیاط جلو بروید. همین که ما توانستیم صعود کنیم و به دور بعد برویم برای ما کلی ارزش دارد. امیدوارم همین طور این روند را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: ما تا جمعه می توانیم یک ریکاوری خوبی انجام دهیم و در مقابل تراکتور که حریف بسیار پرقدرتی هم است با تمام قوا به میدان برویم تا این تیم را شکست دهیم.

میلاد کمندانی در خصوص اینکه در بازی بعد مرحله جام حذفی خیلی از بازیکنان پرسپولیس محروم هستند گفت: واقعا از این موضوع ناراحت هستم. احتمالا ما دور بعد به ذوب آهن خواهیم خورد. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و ما تلاش مان این است که این تیم را هر طور شده شکست دهیم.

وی در خصوص مسائل داوری افزود: اصلا نمی خواهم در مورد داور بازی هیچ صحبتی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)