پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم پرسپولیس گفت: به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم و بابت اینکه برانکو در مصاحبه‌هایش از من تعریف می‌کند از او متشکرم.

میلاد کمندانی در خصوص اردوی تیم امید در هلند اظهار داشت: یکی از بهترین اردوهایی بود که تا به امروز پشت‌سر گذاشته‌ام و فکر می‌کنم مربیان تیم به اهدافی که داشتند در این اردو رسیدند.

وی ادامه داد: با بازی‌های خوبی که تیم امید در اردوی هلند انجام داد یک بار دیگر ثابت شد که این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است و با حمایت بیشتر می‌تواند راهی المپیک شود.

کمندانی با تأکید بر اینکه تیم امید در هلند با تیم‌های با کیفیتی بازی کرد، یادآور شد: انصافاً هر سه تیمی که با آنها بازی کردیم تیم‌های خوبی بودند، مخصوصاً تیم بلژیکی که خیلی ما را تحت فشار قرار داد. خوشبختانه در هر سه بازی به پیروزی رسیدیم و کادر فنی از تمامی نفرات در این بازی‌ها استفاده کرد.

ملی‌پوش امید پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در تیم امید در چه پستی به میدان رفت، گفت: من در بازی‌های اول و سوم تیم در ترکیب اصلی قرار داشتم و در بازی سوم نیز موفق به گلزنی شدم. ضمن اینکه در پست اصلی خود هافبک طراح به میدان رفتم و سعی کردم خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که چرا در پرسپولیس خیلی کم بازی می‌کند، یادآور شد: من تابع تصمیمات کادر فنی هستم. همین که برانکو به من لطف دارد و در مصاحبه‌هایش از من تعریف می‌کند، از او متشکرم. تعریف‌های او اعتمادبه‌نفس مرا بیشتر می‌کند و ان‌شاءالله در فرصت‌هایی که در بازی‌های آینده در اختیارم قرار می‌گیرد، بتوانم جواب اعتماد برانکو را بدهم.

کمندانی درباره بازی تیمش مقابل پیکان و اینکه آیا می‌تواند در این بازی به میدان برود، گفت: پیکان تیم جوان و یکدستی است که در لیگ یک نتایج خوبی کسب کرده و صدرنشین است. قطعاً بازی راحتی مقابل این تیم پیش‌رو نداریم، اما با آمادگی که من در بچه‌ها دیدم، از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: آمادگی خوبی دارم و هم اینکه مثل همه بازیکنان انگیزه‌ام برای بازی کردن زیاد است. هدف این فصل ما قهرمانی در هر دو جام است و می‌خواهیم جام حذفی را با قدرت آغاز کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)