پرسپولیس نیوز : ملی‌پوش تیم امید کشورمان گفت: با پتانسیل بالایی که مربیان و بازیکنان تیم امید دارند می‌توانیم طلسم ۴۴ سال المپیکی نشدن را بشکنیم.

میلاد کمندانی، در خصوص برد روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: خدا را شکر که توانستیم تراکتورسازی را ببریم و با این برد یک بار دیگر به جدول مسابقات برگشتیم. از اینکه هواداران خوشحال هستند ما هم خوشحالیم و امیدوارم بعد از تعطیلات لیگ باز هم کارمان را با برد ادامه دهیم.

وی در مورد شرایط خودش هم در پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر که شرایط خوبی دارم و هر زمان برانکو صلاح بداند در هر پستی که او بخواهد بازی می‌کنم چرا که وظیفه من بازی کردن است و باید بهترین عملکرد را داشته باشم. فکر می کنم توانسته‌ام خودم را در پازل تاکتیکی برانکو جا بیاندازم و هر جا او صلاح بداند بازی می‌کنم و همه توانم را خواهم گذاشت.

ملی پوش تیم امید کشورمان در مورد دعوت دوباره‌اش به اردوی این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به اردوی تیم امید دعوت شوم و توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم. قرار است فردا به قطر بروم تا در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم. به نظرم این بازی‌ها می‌تواند تجربه خوبی برای ما در راه المپیکی شدن باشد چرا که تیم امید پتانسیل بالایی از نظر کادر فنی و بازیکنان دارد و می‌توانیم طلسم 44 سال ناکامی را بشکنیم.

کمندانی در مورد کم و کاستی‌هایی که در تیم امید وجود دارد افزود: به نظرم اگر اردوها و بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم امید تدارک دیده شود بهتر است و می توانیم در بازی‌های تدارکاتی خودمان را بسنجیم. هرچند که به نظرم در حال حاضر همه چیز خوب است و ما اردوهای خوبی را برگزار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم امید می‌تواند در مسابقات غرب آسیا به مقام قهرمانی برسد افزود: با پتانسیلی که بازیکنان و مربیان دارد به نظرم قهرمان شدن در این مسابقات دور از دسترس نیست همه تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)