پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سؤالی که ذهنم را درگیر کرده، این است که چرا برای پرسپولیس کم بازی می‌کنم.

میلاد کمندانی در مورد اردوی تیم فوتبال امید در امارات اظهار داشت: اردو خوبی بود. در این مدت تمرینات سختی را انجام دادیم و در نهایت هم یک بازی دوستانه با کیفیت با استرالیا داشتیم. اگرچه ما در این بازی سرتر از حریف بودیم، اما بازی با نتیجه تساوی یک – یک به اتمام رسید.

وی ادامه داد:‌ بازی با استرالیا عالی بود. ما تا الان دیدار‌های دوستانه زیادی انجام داده‌ایم، اما استرالیا قوی‌ترین تیمی بود که با آنها بازی کرده‌ایم. حیف شد که این بازی پخش مستقیم نداشت، وگرنه همه می‌دیدند مقابل همین استرالیا پرقدرت موقعیت‌های فراوانی داشتیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم هم گفت: من با تمام وجود با پرسپولیس تمرین می‌کنم و الان هم بعد از 11 روز تمرین با تیم امید کاملاً آماده به تمرین پرسپولیس می‌روم.

کمندانی در مورد دیدار روز شنبه پرسپولیس برابر استقلال اهواز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: به امید خدا از بازی با استقلال اهواز تا پایان نیم‌فصل تمام سه امتیاز‌ها را می‌گیریم و به صدر جدول می‌رسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخلاف تیم امید در پرسپولیس کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. این سؤالی است که ذهن خودم را هم درگیر کرده است. واقعاً نمی‌دانم چرا برای پرسپولیس کم بازی می‌کنم. البته در این مورد نظر نهایی را برانکو می‌دهد و من هم تابع نظر سرمربی هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)