پرسپولیس نیوز : هافبک سرخپوشان تهران که با این تیم قرارداد دارد، می‌‌خواهد بازی‌های بیشتری برای تیمش انجام دهد.

میلاد کمندانی در مورد شروع تمرینات پرسپولیس گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است، در حال بدنسازی کردن هستیم اما تیم ما هنوز کامل نیست. بهتر است که هر چه زودتر نفرات تکمیل شود تا بچه ها هر چه زودتر نفرات تکمیل شود تا هم انگیزه بچه ها بالاتر برود، هم اینکه هماهنگ تر شویم. ما در این دو، سه روزه که تمریناتمان شروع شده کلا با 9 نفر تمرین کرده ایم.

این بازیکن در مورد اسم هایی که شنیده می‌ شود و بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس اضافه شوند ادامه داد: اگر بازیکنانی که در چند روز اخیر نامشان به گوش می‌ خورد، به پرسپولیس بیایند می‌ توانند کمک زیادی به ما بکنند. انشاالله که مدیریت بتواند آنها را جذب کند و امسال با قدرت جلو برویم و دیگر شرمنده هواداران نشویم.

هافبک پرسپولیس در مورد تغییرات در کادرمدیریتی این باشگاه و آمدن طاهری به جای نژادفلاح نظرش را اینگونه بیان کرد: پارسال تغییرات زیادی در کادرمدیریتی داشتیم. من شناخت زیادی نسبت به آقای طاهری ندارم اما انشاالله که بتواند به پرسپولیس کمک کند و ما با آرامش به کارمان ادامه دهیم.

وقتی از کمندانی سوال شد با پرسپولیس تسویه کرده یا خیر پاسخ داد: هنوز نه. امسال هزارتومان هم از پرسپولیس پول دریافت نکرده ام.

بازیکن سرخپوشان پایتخت در رابطه با هدفش برای لیگ پانزدهم گفت: هدفم این است که امسال با تمام قدرت بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌ دهم.

وی در مورد جدایی بازیکنانی چون همامی، دغاغله و غیره نظرش را اینگونه بیان کرد: انشاالله این بازیکنان که بزرگترهای من بودند و سعی کردم چیزی از هر یک یاد بگیرم، هر جا هستند موفق باشند.

کمندانی که عضو تیم‌ملی امید نیز هست، در پایان در مورد شرایط این تیم افزود: اردویی به مدت یک هفته در ترکیه گذراندیم که خدا را شکر در بازی دوستانه ای که آنجا انجام دادیم، موفق به گلزنی شدم. اردوی بعدی تیم‌ملی امید نیز در شهریورماه برگزار خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)