پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که این تیم درصدد است نماینده عربستان را در خانه خودش از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

میلاد کمندانی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم الهلال قدرتمند را در تهران شکست دهیم، حالا با روحیه بهتری در بازی برگشت به مصاف این تیم خواهیم رفت. کارمان در بازی برگشت دشوار است اما می‌خواهیم الهلال را حذف کنیم.

وی در مورد بازی کردنش مقابل الهلال خاطرنشان کرد: واقعاً‌ خوشحالم که برانکو به من اعتماد کرد و توانستم در این بازی بزرگ برای پرسپولیس به میدان بروم. من هر چه داشتم به کار گرفتم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا چند دقیقه بعد از حضورش در زمین با محسن بنگر تعویض شد، گفت: تعویض من یک تعویض تاکتیکی بود که از سوی برانکو صورت گرفت و من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و از این مسئله اصلاً ناراحت نیستم.

کمندانی درباره اینکه آیا برای بازی کردن مقابل 100 هزار هوادار استرس نداشته است‌ عنوان کرد: در این بازی‌ها وقتی وارد زمین می‌شوید دیگر استرسی وجود ندارد، اتفاقاً فوتبالیست‌ها خوشحال می‌شوند مقابل 100 هزار هوادار بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)