مرجع خبری پرسپولیس : رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد؛ هفته آينده درباره پرونده مالياتي افشين قطبي تصميم گيري مي شود.

 

پرسپولیس، مجتبی شریفی درحاشیه جلسه کمیته انضباطی افشین قطبی، گفت‌: در این جلسه دفاعیات قطبی شنیده شد و وی مدعی شده بر اساس بند هشت قراردادش با باشگاه پرسپولیس، پرداخت مالیات وی در دوران مربیگری در پرسپولیس در لیگ برتر فصل 87 – 1386 ، به عهده باشگاه است.

 

شریفی افزود: نمایندگان باشگاه پرسپولیس نیز دو مرحله به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدند و توضیحات خود را بیان کردند، اما سوالاتی از قطبی وجود داشت که با حضور در جلسه به آن پاسخ داده شد.

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه توضیحات افشین قطبی و وکیلش در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده می شود، اضافه کرد: این حق را برای این باشگاه قائل هستیم که اگر توضیحات تکمیلی دارند، به کمیته ارائه دهند. نتیجه رای تابع وزن دلایلی است که دو طرف به کمیته انضباطی ارائه می دهند.

 

شریفی در پایان گفت : پس از اظهار نظر پایانی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، محتوای پرونده برای صدور رای فراهم خواهد شد.

 

از سال 86 پرونده مالیاتی قرارداد سرمربی 46 ساله و کنونی تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس در اداره مالیات مطرح است ، ولی طرفین هر کدام پرداخت مالیات را به عهده دیگری می دانند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)