هشت سرمربی استقلالی لیگ برتر، ۲۷ امتیاز به پرسپولیس هدیه کرده‌اند تا حالا سرخ‌پوشان صدرنشین لیگ برتر باشند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

پرسپولیس در شرایطی در آستانه پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است که مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر کمک زیادی به رقم خوردن این اتفاق کرده و نقش غیر قابل انکاری در صدرنشینی این تیم داشته‌اند. پرسپولیس در مصاف با مربیان استقلالی در این فصل با کسب ۲۷ امتیاز، نزدیک به نیمی از امتیازات خود را از این مربیان گرفته است:

امیر قلعه نویی: ۶ امتیاز

سرمربی این فصل گل گهر سیرجان بدترین عملکرد یک مربی استقلالی را مقابل پرسپولیس داشته است. قلعه نویی در هر دو بازی رفت وبرگشت به پرسپولیس باخته و ۶ امتیاز به این تیم تقدیم کرده است. شکست ۵ بر صفر و سه بر یک در دوبازی رفت وبرگشت.

سید مهدی رحمتی: ۴ امتیاز

رحمتی روی نیمکت پدیده چهار امتیاز به پرسپولیس داده است. شکست سه بر صفر و تساوی یک بریک تیم تحت هدایت او مقابل سرخپوشان کمک زیادی به تیم گل محمدی کرد.

جواد نکونام: ۴ امتیاز

نکونام هم روی نیمکت فولاد چهار امتیاز تقدیم پرسپولیس کرده است.این مربی مربی در بازی رفت دو بریک باخت و در بازی برگشت به تساوی بدون گل رسید.

علیرضا اکبرپور:۳ امتیاز و تفاضل گل

ماشین سازی با هدایت علیرضا اکبرپور استقلالی در بازی برگشت شکست سنگینی متحمل شد که هم سه امتیاز به پرسپولیس تقدیم کرد و هم تفاضل گل این تیم را به اندازه ۵ گل بهبود بخشید.

علیرضا منصوریان: ۳ امتیاز

منصوریان هم روی نیمکت آلومینیوم اراک شکست دو برصفر مقابل پرسپولیس را تجربه کرد. این تیم که تا اینجا تنها باخت پرسپولیس را در بازی رفت رقم زده بود در بازی برگشت به پرسپولیس در آزادی باخت.

فیروز کریمی: ۳ امتیاز

کریمی که در هفته آخر به نیمکت تراکتور رسید در مصاف حساس با پرسپولیس بازی را واگذار کرد و این اتفاق مسیر قهرمانی سرخپوشان را هموار کرده است.

فرهاد مجیدی: ۳ امتیاز

سرمربی استقلال هم با شکست در دربی برگشت سه امتیاز به تیم گل محمدی داد تا در صدرنشینی سرخپوشان نقش مهمی ایفا کند.

محمود فکری: ۱ امتیاز

چیزی نمانده بود که در دربی رفت محمود فکری هم سه امتیاز به پرسپولیس بدهد اما تساوی لحظات آخر باعث شد ۱ امتیاز از این بازی نصیب سرخپوشان شود.

هرچند ساکت الهامی هم مربی استقلال بوده و در بازی نساجی مقابل پرسپولیس شکست خورد اما بازیکن استقلال نبوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)