پرسپولیس نیوز : کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوستم بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند علیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.

مرتضی کریمی در خصوص صحبت‌هایی که در چند روز اخیر به نقل از وی در سایت‌های خبری مبنی بر اینکه قبل از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از دوستان پرویز مظلومی پول دریافت کرده است تا دربی را به سود آبی‌ها دربیاورد، گفت: در شهرستان هستم و متأسفانه من هم چنین صحبت‌هایی را شنیده‌ام و فهمیده‌ام که این مصاحبه در سایت‌هایی که معتبر نیستند درج شده است و این در حالی است که چنین مصاحبه‌ای را نه در گذشته و نه حتی در این یکی دو روز اخیر انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: چنین حرف‌‌هایی را نزده‌ام و تمام آن را تکذیب می‌کنم. نه به شوخی و نه جدی و نه به طور رسمی این صحبت‌ها را مطرح نکرده‌ام و چون در تهران نیستم تا به امروز از متن این مطالب خبر نداشتم.

کریمی تأکید کرد: به محض بازگشت به تهران از سایتی که ابتدا این خبر را درج کرده شکایت کرده و تا آخر پای شکایتم خواهم ایستاد چرا که این مطالب صد در صد کذب است.

 کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوست من بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند برعلیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه نام وی در این قضایا به میان می‌آید، گفت: چون آشکارا صحبت می‌کنم و شفاف‌سازی می‌کنم. من حقایق را مطرح می‌کنم و الان این حقایق دامنگیر من شده است ضمن اینکه چون رشته‌ام خبرنگاری است می‌دانستم اگر چنین صحبت‌هایی را بکنم برخی افراد درصدد خراب کردن من برخواهند آمد.

وی یادآور شد: چرا خبرگزاری‌های معتبر چنین مصاحبه‌ای را از من منتشر نکرده و تنها یک سایت از قول من این را نوشته است. آنها فکر می‌کنند چون تعهدی ندارند می‌توانند هر حرفی را که دلشان می‌خواهد بنویسند.

کریمی در خصوص دریافت 16 میلیون و یک تلویزیونی LCD قبل از دربی 69 گفت: مگر طرفم دیوانه است که به جای پول به من LCD بدهد. این حرفها کذب است و از آنها تعجب می‌کنم. جالب اینکه این روزها وسایل خانه هم جزو ابزار تبانی اضافه شده است.

کریمی گفت: کسانی که سواد رسانه‌ای داشته باشند با خواندن متن مصاحبه می‌فهمند که این مطالب می‌خواهد من و محسن قهرمانی را خراب کند. این سایت باید صدای من را داشته باشد و در غیر این صورت به طور حتم تا پایان شکایتم خواهم رفت.

وی در پایان گفت: اگر بخواهم حرف بزنم این کار را با خبرگزاری‌های معتبر و مطرح انجام می‌دهم و باز هم تأکید می‌کنم که برخی درصدد کوبیدن و خراب کردن من و قهرمانی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)