وی با یادآوری اینکه این دوباشگاه ریشه ای یکسان دارند، از رویانیان تقاضای کمک کرد و مدیرعامل پرسپولیس هم یکصد میلیون تومان به آنها قرض داد.

گل؛ اوضاع نابسامان مالی باشگاه شاهین بوشهر باعث شد تا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه شاهین برای دریافت قرض راهی باشگاه پرسپولیس شود. وی با یادآوری اینکه این دوباشگاه ریشه ای یکسان دارند، از رویانیان تقاضای کمک کرد و مدیرعامل پرسپولیس هم یکصد میلیون تومان به آنها قرض داد تا حداقل در سفرها فعلا دغدغه ای ندشته باشند. نکته جالب اینجاست که رویانیان گفته به خاطر عملکرد خوب حسین ماهینی در پرسپولیس و با توجه به اینکه وی بوشهری است، این کمک را انجام داده !

در همین باره بشنوید که دادگاه اعتراض به مزایده باشگاه شاهین هم امروز با حضور قاضی دهنوی دادرس شعبه 101دادگاه کیفری بوشهر برگزار شد و رای آن تا اوایل هفته بعد صادر خواهد شد.از آنجایی که رایزنی های افراشته با وزیر ورزش منتج به آن گردیده تا یک میلیارد تومان به صورت علی الحساب از طرف آن وزارتخانه به باشگاه شاهین پرداخت شود و سپس از محل کمک 5 میلیاردی وزارت نفت به ورزش استان بوشهر مسترد گردد، انجام این امر نیازمند رفع توقیف از حساب بانکی باشگاه است تا پول به حساب شاهین واریز گردد. حساب آن باشگاه به دلیل شکایت نعمتی توقیف است و حالا شاهینی ها درصددند به نوعی رضایت او را جلب نمایند که تاکنون موفق نشده اند. شاهینی ها در تکاپو هستند تا چک هایی که بابت 30 درصد مطالبات اولیه بازیکنان به آنها داده اند در تاریخ سررسید(10آبان) وصول گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)