مرجع خبری پرسپولیس :  نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از احتمال تصویب قانونی جدید برای برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال و کمک به آنها خبر داد.

 

سیدجلال یحیی‌زاده در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ درباره مصوبه مجلس مبنی بر عدم کمک به ورزش حرفه‌ای که فوتبال شامل حال آن شده عنوان کرد:

اعتراض فوتبالی‌ها نسبت به این موضوع حرف درستی است و باید به آن توجه کرد. در چند روز گذشته دنبال راه‌حلی بودیم تا این موضوع را بررسی و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم راهکاری ارائه کنیم تا این باشگاه‌ها را از بن‌بست خارج کنیم. البته من معتقدم که بن‌بستی وجود ندارد چرا که برای کمک به ورزش حرفه‌ای ممنوعیت ایجاد شده است.

یحیی‌زاده در پاسخ به این سؤال که قرار است از سال 2013 فوتبال ایران حرفه‌ای شود و تصویب قانون در این برهه از زمان زود بود تاکید کرد: به همین دلیل است که به دنبال راهکاری هستیم تا این مشکلات کمتر شود. با تصویب قانون و یا بند و یا تبصره این اجازه به باشگاه‌ها داده می‌شود که از کمک‌های مالی استفاده کند که البته این موضوع باید با برنامه باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در پاسخ به این سؤال که با این شرایط آیا کمک دو میلیاردی وزارت ورزش به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قانونی بوده یا خیر تصریح کرد: اگر طبق قانون فعلی صورت گرفته باشد اشکال دارد ولی در صورتی که مشکل برطرف شود این کمک‌ها قانونی خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)