پولی به حساب استقلال واریز نشد!

مرجع خبری پرسپولیس : عدم وجود منابع مالی کافی برای برطرف کردن مشکلات باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده را به شدت گرفتار کرده.

 

به گونه‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها به دلیل نبود پول از حضور در جلسات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال صرفنظر می‌کند تا مبادا با انتقادات غیر منتظره بازیکنان و کادر فنی استقلال مواجه نشود.

بازیکنان و کادر فنی استقلال که این روزها بابت بی پولی باشگاه با مشکلات متعددی روبرو هستند، پس از بازی برابر ملوان بندر انزلی انتقاداتی به شدت بابت بی پولی از مدیران این باشگاه انتقاد کردند اما وساطت منصور پورحیدری و پرویز مظلومی موجب شد صدای این اعتراض بیرون رختکن استقلال شنیده نشود اما سکوت بازیکنان بابت نارضایتی از بی پولی دوام زیادی نیاورد و امروز برخی بازیکنان به صورت نامحسوس از شرایط مالی حاکم بر باشگاه استقلال گلایه کردند تا بحران مالی در استقلال نمایان شود.

 

 

مدیرعامل استقلال که از شرایط موجود وجه رضایت ندارد، وقتی شنید وزارت ورزش و جوانان به رویانیان دو میلیارد تومان کمک مالی کرده است، به شدت از این نگاه متفاوت وزارت ورزش و جوانان ناراحت شد، به طوري که نارضایتی خود را به اطلاع مدیران وزارت ورزش و جوانان رساند تا آنها در کنار حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، به فکر رفع مشکلات مالی استقلال نیز باشند.

 

گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال روز شنبه پس از مرور مصاحبه محمد پنجعلی عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص پرداخت بخشی از طلب بازیکنان پرسپولیس از سوی مدیرعامل باشگاه متوجه می‌شود وزارت ورزش و جوانان از طریق فدراسیون فوتبال بودجه قابل توجهی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دادند تا آنها به واسطه دریافت این پول بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت کنند تا پرسپولیس گرفتار نارضایتی بازیکنانش نشود.

 

رایزنی گسترده مدیرعامل استقلال این واقعیت را فاش کرد که وزارت ورزش و جوانان در اقدامی قابل توجه نزدیک به دو میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده تا رویانیان با تزریق این پول بین بازیکنان پرسپولیس رضایت آنها را جلب کند و در هفته‌های پیش رو، روند نتیجه گیری پرسپولیس ادامه یابد.

 

مدیرعامل استقلال که انتظار شنیدن چنین خبری را نداشت، خیلی سریع با مدیران وزارت ورزش و جوانان تماس گرفت تا همانگونه که به باشگاه پرسپولیس پول تزریق شد، برای استقلالی‌هم چنین اتفاقی رقم بخورد اما گویا فتح الله زاده موفق نشد، به همین دلیل برخی نزدیکان باشگاه استقلال از ناراحتی مدیرعامل استقلال خبر دادند.

 

فتح الله زاده که دوست ندارد شرایط فعلی تیمش تحت الشعاع بحران بی پولی قرار گیرد، از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درخواست کرد تشکیل جلسه دهند تا مشکلبا همفکری آنها حل شود. مدیرعامل استقلال وقتی دید رویانیان در بدو ورود به بازیکنانش پاداش‌های قابل توجه پرداخت کرد و سپس با کمک وزارت ورزش توانست بخشی از طلب بازیکنان را پرداخت کند، نمی‌خواهد نزد بازیکنانش جایگاه خود را از دست بدهد، به همین منظور انتظار می‌رود فتح الله زاده در نشست آتی هیات مدیره استقلال، اعضای هیات مدیره را تحت فشار قرار دهد تا آنها به واسطه نفوذ خود نزد وزیر ورزش مشکلات مالی استقلال را حل کنند تا بازیکنان استقلال بیس از این به فتح الله زاده فشار نیاورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)