مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه پرسپولیس را رد کرد.
 
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس در حالی مورخ 23/7/90 برگزار شد که تیم مس کرمان اقدام به استفاده از قاسم دهنوی-بازیکن محروم کرده است.

 پس از شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی و بررسی از سوی این کمیته، باشگاه مس کرمان با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی اعلام کرد که بازیکن فوق به موجب رای کمیته انضباطی از حضور در دیدار پرسپولیس و مس محروم بوده و رای صادره صبح روز پنجشنبه 21/7/90 رسما ابلاغ شده است که با توجه به توضیحات باشگاه مس کرمان، در نهایت کمیته انضباطی اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده بازیکن غیر مجاز را رد کرده و حضور این بازیکن در دیدار فوق بلامانع است.

* جریمه نقدی برای تیم شهرداری اراک
دیدار دو تیم شهرداری اراک و مس سرچشمه از سری مسابقات جام حذفی به میزبانی اراک برگزار شد که تماشاگران تیم شهرداری اراک مرتکب تخلفاتی شدند.بر همین اساس باشگاه شهرداری اراک به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه نقدی و محرومیت برای مربی تیم تراکتورسازی تبریز
در دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و تراکتورسازی تبریز از سری رقابتهای جام حذفی به میزبانی یاسوج کریم بوستانی مربی تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت به کمک داور مسابقه، از نیمکت تیم اخراج شد. همچنین در طول بازی تماشاگران تیم شهرداری یاسوج تخلفاتی را انجام دادند. بر همین اساس بوستانی مربی تیم تراکتورسازی تبریز به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است، به دلیل تخلف تماشاگران تیم شهرداری یاسوج،این تیم به پرداخت 7 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)