پرسپولیس نیوز : درحالی که تصور می‌شد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بابت رفتار دروازه‌بان خود اقدام لازم را انجام دهد اما هنوز خبری از تشکیل جلسه نیست.

با توجه به اینکه سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس امروز بعد از ظهر متوجه شد که در ترکیب اصلی برای بازی با راه آهن نیست و با رفتاری ناپسند و با به کار بردن الفاظی زشت نسبت به درخشان هتل محل اردوی پرسپولیس را ترک کرد انتظار می رفت که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خیلی زود نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد اما تا این لحظه باشگاه پرسپولیس در مورد مکانی تصمیمی مبنی بر حداقل برگزاری جلسه انضباطی بابت برخورد امروز نگرفته است.

سوشا مکانی در حالی امروز اردوی تیم پرسپولیس را ترک کرده که این تیم در جدول وضعیت خوبی هم ندارد و باید این روزها به لیگ قهرمانان آسیا هم فکر کند.

جدا از اینکه اصلا مکانی حقی بابت اعتراض نسبت به این نیمکت نشینی داشته یا خیر باید گفت که این گونه رفتارهای اعتراضی نسبت به تصمیم سرمربی در پرسپولیس مدل 93- 94 عجیب باب شده و به نظر می رسد بازیکنان این تیم از هر گونه برخوردی از سوی مسئولان باشگاه مصون مانده اند که بی شک اگر این طور نبود هیچ بازیکنی حتی اگر حق هم داشته باشد به خود اجازه نمی داد که این طور اعتراض خود را نشان دهد.

هر چند که بحث در مورد اتفاقاتی که در تیم پرسپولیس رخ می دهد طولانی است و در این خبر نمی گنجد اما به راستی چه زمانی قرار است این کشتی سوار بر موج به ساحل آرامش و امنیت برسد؟

به نظر می رسد مسئولان پرسپولیس می خواهند تازه فردا موضوع مکانی را مورد بررسی قرار دهند و سپس تصمیم بگیرند چه زمانی کمیته انضباطی تشکیل شود.

آیا همین فردا برای تصمیم گیری خیلی دیر نیست آن هم برای تیمی که حاشیه از سر و روی آن می بارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)