مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی رای خود را در مورد متخلفان چوکای تالش اعلام کرد.

طبق اعلام کمیته انضباطی این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم شهرداری دزفول اعلام شد. با توجه به تخلفات برخی تماشاگران و عوامل تیم چوکای تالش، این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری کلیه مسابقاتی که این تیم میزبان است در شهری دیگر از استان گیلان، محکوم شد. ضمن اینکه از تیم فوق 3 امتیاز کسر می شود.

به دلیل تخلفات حسین ملکی، وی به مدت یک سال از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به دلیل تخلفات رضا اعتمادی که منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد، این بازیکن نیز به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و 6 ماه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محکوم شد. خدادادی-متصدی تدارکات تیم نیز به مدت 2 سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تخلفات آرمان میکائیلی-بازیکن ذخیره این تیم، وی به مدت 6 ماه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلفات حسین رفاهی و وحید شرفی، هر کدام از بازیکنان به مدت 3 ماه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و هر کدام به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین مرتضی فلاح نژاد با توجه به تخلفاتش به مدت 3 جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نوید خانی پور نیز به مدت 3 جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
برهمین اساس خودکاری و آرمین شاد روح به دلیل تخلفات هر کدام به مدت 2 سال از حضور در محل برگزاری مسابقات فوتبال و هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال ممنوع و محروم شدند و ممانعت از حضور این دو نفر بر عهده هیئت فوتبال استان و شهرستان های استان گیلان است.

امید براری که یکی از بازیکنان متخلف معرفی شده بود، مطابق با اظهارات سعید شمس – داور مسابقه، در جلسه رسیدگی، تخلفی مرتکب نشده و در هیاهو قصد کمک به داور را داشته است، لذا کمیته انضباطی ضمن رفع اثر از دستور موقت، وی را از اتهامات مبرا دانست.
همچنین کمیته انضباطی با بررسی و تحقیق همه جانبه، اهمال و سهل انگاری و ناکارآمدی و ضعف عوامل اجرایی مسابقات را از فاکتورهای موثر بروز حادثه تشخیص داده و مسئولین ذی ربط هیئت فوتبال شهرستان تالش را مستحقق توبیخ دانسته است و نسخه ای از رای را به ریاست فدراسیون و هیئت فوتبال استان گیلان ارسال می کند تا وفق مقررات اقدام شود.

دانیال امامی نیز تلاش زیادی در ایجاد آرامش و جلوگیری از توسعه بیشتر تشنج و درگیری کرده و تلاش وی برای حفظ جان داور نقش موثری داشته که از سوی کمیته انضباطی به وی مبلغ 10 میلیون ریال پاداش داده می شود.

در همین راستا کمیته انضباطی بهمن محمد یاری –مدیرعامل باشگاه چوکا را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.
بنابر اعلام کمیته انضباطی کلیه تنبیهات تعیین شده با احتساب محرومیت های ناشی از دستور موقت بوده و این پرونده به دلیل وجود برخی موارد مبهم نیاز به تحقیقات بیشتر دارد و همچنان مفتوح خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)