پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از رسیدگی به درخواست شیث رضایی و بررسی لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس، حکم خود را صادر و درخواست رضایی را رد کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پی شکایت شیث رضایی از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مبنی بر اینکه بابت بازی در این تیم در فصل 91 – 90 مبالغی را طلبکار است، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه را تنظیم و ارسال کرد.

از سوی محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه، مجید اسفیدانی به عنوان نماینده حقوقی باشگاه در این پرونده معرفی شد و مدارک و مستندات مختلفی ارائه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون در نهایت حکم خود را اعلام کرد که در شرح آن به اختصار در زیر آمده است:

«… کمیته انضباطی جهت رسیدگی به پرونده، جلساتی را تعیین کرد که نمایندگان طرفین در جلسه 92/8/6 حاضر شدند و ضمن ادای توضیحات لوایح تکمیلی را نیز ارائه کردند. وکیل خواهان درخواست قبلی را تکرار و میزان مطالبات موکول را حدود 140 میلیون تومان اعلام کرد…».

کمیته انضباطی با توجه به مجموع دریافتی آقای شیث رضایی که خالص 190 میلیون تومان بوده با عنایت به محرومیت شش ماهه نامبرده، اقدام باشگاه در جهت اجرای تبصره یک ماده 42 آئین نامه انضباطی و کسر ایامی که بازیکن محروم بوده از کل مبلغ قرارداد را موجه داشته و با توجه به محاسبه سایر کسورات، درخواست آقای شیث رضایی را غیر موجه و مردود اعلام کرد.

رأی لازم در فرجه مقرر قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)