خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در مورد مسابقات لیگ گفت: لیگ امسال ایراداتی دارد که نمی شود از آن گذشت به عنوان مثال در مورد قراردادها مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

غلامرضا محمدی ادامه داد: کمیته لیگ ما عملکرد بسیار ضعیفی دارد و برنامه ریزی های این کمیته به هیچ وجه خوب و مناسب نیست، در هفته اول لیگ 2 مسابقه برگزار شد در حالی که بعضی از تیم ها این هفته اولین مسابقه خود را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: امسال کشتی گیران ملی پوش و نامدار در تمام تیم ها تقسیم شده اند به همین دلیل هم مسابقات خیلی نزدیک است، امیدوارم مشکلاتی که لیگ کشتی دارد به زودی برطرف شود چرا که حیف است لیگ مان بدون برنامه برگزار شود.
محمدی بیان داشت: متاسفانه این مشکلات، لیگ را به حاشیه برد و مسوولان کشتی هم در برخی موارد از جمله در جذب اسپانسر عملکرد خوبی نداشتند.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تیم خود افزود: تیم پرسپولیس جویبار خیلی دیر جمع شد چرا که پیش از این قرار بود این تیم پرسپولیس تهران باشد اما 10 روز پیش پرسپولیس به جویبار رفت در حالی که ما با کشتی گیران خود قرارداد بسته بودیم.

وی ادامه داد: رویانیان خیلی خوب تیم را حمایت می کند و دوست دارد پرسپولیس در کشتی هم عملکرد خوبی داشته باشد در صورتی که هفته اول پرسپولیس می توانست پیروز باشد اما به هر حال ما در مقابل تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بازنده بودیم، اما آن دیدار تمام شده است و ما باید به دیدارهای بعدی خود فکر کنیم.

محمدی بیان داشت: قرار است دو کشتی گیر خارجی که قهرمان جهان هم هستند به تیم اضافه شوند البته در حال حاضر پیوستن آنها به تیم پرسپولیس قطعی نشده و در چند روز آینده وضعیت حضور این کشتی گیران به تیم ما مشخص خواهد شد.

وی در مورد عملکرد کشتی گیران پرسپولیس در هفته اول لیگ تصریح کرد: در 84 کیلوگرم اصلا راضی نیستم و در 60 و 69 کیلوگرم هم ما می توانستیم برنده باشیم و ما باید در این دو وزن پیروز می شدیم که متاسفانه این گونه نشد.

محمدی ادامه داد: در اوزان بعدی عملکرد کشتی گیران تیم خوب بود، در 66 کیلوگرم پدیده جدید لیگ در تیم ما حضور دارد که امسال هم خیلی خوب نتیجه گرفته است علاوه بر این کمیل قاسمی بعد از مسابقات المپیک آمد و این کشتی گیر هم عملکرد خوبی داشت و خیلی خوب کشتی گرفت.

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در پایان افزود: امیدوارم در هفته های آینده وضعیت تیم مان بهتر شود تا شاهد کشتی های زیبایی از سوی کشتی گیران پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)